środa, października 31, 2012

Halloween-owo czyli to i owo


Koszyk dynia





       Uszyłam go dzięki TEMU KURSIKOWI (klik).
Oczywiście coś tam pokręciłam i wyszło jak wyszło...
Aga z koszykiem dla porównania wielkości:


Czarownica, wiedźma vel Baba Jaga.








"To" w jej dłoni, to oczywiście mała dyńka jest:)

 

Dynia

 Dynia moja zeszłoroczna, którą już TUTAJ (klik) pokazywałam ,
ale tym razem przymierza wiedźmowy kapelusz:)
Ładnie jej w nim, prawda?

Dialog z moją Trzyletnią Agnieszką:
" (Ja )  -Agusiu, ładny kapelusz?
- Piękny!!!  -(Aga)
 (Ja) - Naprawdę!? Dziękuję! (Cmok, cmok, cmok).
- Ale mamo, ale mamo...tak trochę piękny... -(Aga)"
Bez komentarza :)


Róże z liści, a liście z lasu;)


Nie miałam wazonika, który by pasował do owych liści, 
więc okręciłam (pusty już i umyty) słoik po kawie tkaniną w liście, 
przyczepiłam koronkę  i taki oto efekt 
(tych moich jesienno-liściowych poczynań) ukazał się mym oczom, 
a który nie omieszkuję i Wam zaprezentować, a co mi tam ;)

Pozdrawiam:)



21 komentarzy:

  1. Eeeech...śliczne to wszystko...tak wiesz...troszeczkę;)A tak prawdę mówiąc,to mi się strrrrasznie podoba!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trochę pieknie to wszystko uszyłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności! czaownica jest odjazdowa! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Prace są fantastyczne!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne prace, a ta czarownica jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. laleczka z dynią rewelacyjna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, zajrzałam na kursik, świetny, ale przyznam szczerze że ten twój koszyk dyniowy bardziej mi sie z twarzy podoba. serio, tamten jakiś taki... niewyraźny;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne , bardzo mi się wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudny zestaw halloweenowy:)))Wszystko bez wyjątku jest Superaśne!!!Ale dynia jest The Best ;)***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudny zestaw. Ciągle mnie zadziwiasz kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wszystko skomponowałaś. Kapelusz z tą łatą bomba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to wszystko jest piękne lalka jest cudowna i włoski takie śliczne, kwiatuszki i z reszta wszystko jest superowo piękne. Pozdrawiam ciepło..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko doskonałe,czarownica powala na kolana:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super klimacik halloweenowy,laleczka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło świetnie,w koszyku można przenieś lalkę,która wyszła Ci obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała "wiedźma" jest niesamowita! I te butki na koturnie, klasa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniałości :D
    Czarownica jest rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyk dyniowy i czarownica są rewelacyjne :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...