wtorek, października 16, 2012

Króliki śpiochy


Już kiedyś szyłam króliki śpiochy,
Ale to były śpiochy w wersji "chłopięcej", 
Tak samo jak ten, którego niedawno uszyłam:



A szyjąc go, dostałam chętki na "wersję dziewczęcą".
Oto wynik tej zachcianki:




Obie mają czepek, który można zdejmować
i koszulę nocną z wielkimi rozporkami na bokach,
 które też można zdjąć.
Wystarczy rozwiązać wstążeczkę:)



I wszyscy razem:

 Uszyte są mięciutkiego polaru
i mają po 40 cm wzrostu.


Pozdrawiam jesiennie wszystkich zaglądających,
i serdecznie dziękuję za każdy bezcenny dla mnie komentarz:)


19 komentarzy:

  1. Ajjjjjjjjjjjj jakie ładne króliczki :) Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne króliczki ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i fajne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne królisie!!! Takie słodziaki:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są:) I mają boskie kolorki:) Jak się na nie patrzy to wcale się spać nie chce:p

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać Twoje króliczki, są tak słodkie, że chętnie bym takiego do snu przytuliła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne króliczki:) Dzieci chyba za nimi przepadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana jeśli ten królik dziewczynka jest wolny to chętnie bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są tak samo urocze :))) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodziaki:) kiedy znajdujesz czas na szycie ? chyba w nocy ;) Jestem pod wrażeniem ilości

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się oczy śmieją, gdy się je widzi - szczególnie niebieski i żółty - takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są wszystkie z twoic prac :D:D ja osobiscie jestem nimi zachwycona :D
    W chwili wolnego zapraszam roniez do siebie tymczasem ja na stale stae sie obserwatorem twojeo bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam niewielką przerwę w odwiedzaniu Twojego bloga:( poprawię się :D alee nic się nie zmieniło nadal szyjesz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowo tu :)
    I jak nie pokochać Ciebie za Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...