poniedziałek, października 08, 2012

Niebieskie śpiące skrzaty...



 ...czyli,

dwa aniołki śpiochy.



       Pierwszy:

                                                                 
                                                                      Drugi:

                                                                 
                                                                       Razem:

Dawno nie pisałam, ale niestety dopadła mnie depresja jesienna,
która wywołuje we mnie awersję do komputera, blogowania...
Rzucam się więc w szycie...
Tylko nie mogę znaleźć w sobie
 ani sił, ani chęci
, ani czasu,


aby się tymi "szyjątkami" pochwalić przed Wami...
Niestety, ale tak zawsze mam, 
że jesień wywołuje u mnie kompletnego dołka.

Oby do Bożego Narodzenia, a później, to już z górki...

Pozdrawiam.



18 komentarzy:

  1. jakie fajne śpiochy:) Zaraz chce się wejść pod kołderkę i przytulić takiego jednego:) To może w ramach terapii zacznij szyć świąteczne ozdoby? Może w klimacik wejdziesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowite słoneczko, jak sama nazwa wskazuje praca i słońce, ja nie uznaje jesiennej depresji!!!proszę szyć te piękne anioły, chodzić na spacer do lasu, do brzozy sie przytulić, a w gorszy dzień zapraszam na mojego zwariowanego bloga-to cała ja;-)))a jak trzeba będzie to na ten dół łopatę pośle, buziaki i udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze doskonałe :). Nie daj się jesieni i chwal się swoimi Aniołami,bo ich widok osładza nam tą nie najlepszą porę roku.Tęskniło mi się już za Tobą:)DUUUUUŻO SŁOŃCA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sam widok tych śpiochów powinien poprawić się humor (są słodziutkie) :)) Kochana, nie dawaj się pogodzie i całej jesieni :) A na osłodę zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne lalki w pięknych ubrankach. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziaki :) uwielbiam aniołki, ale śpiochy to po prostu kocham ;) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bądź taka, pokazuj to co robisz tyle osób czeka żeby pooglądać, jakoś tę jesień przetrwamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze śpioszki :)Pozdrawiam i nie daj sie depresji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności!!!
    Tylko się tulić do nich:))
    Sedecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne:) a może umówimy się na wymiankę jakaś??:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra Skrzaty :)Jak wszystko co stworzysz :)Życzę jak najwięcej radości i uśmiechu ;)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam do grona zachwyconych!Śliczne skrzaty:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...