piątek, października 12, 2012

Ślimaczę się....


Uszyłam ślimaki te "normalne - tildowe",
a wtedy dostałam strrrraszliwej chętki na eksperymenty.
I dlatego powstały ślimaczki lekko zmutowane;)

 Najpierw  przedstawiam ślimaki normalne:


Nauczyłam się wreszcie "robić" te kwiatuszki "tildowe",



I ślimaki zmutowane:

  
Śmieszne takie, co nie?





A tutaj dla porównania różnic,
mutant ze zwykłym ślimakiem:)


Dziękuję Wam za odwiedziny i cenne komentarze,
które mnie bardzo motywują:)

Pozdrawiam jesiennie:)



18 komentarzy:

  1. Świetne. Nie szyłam jeszcze ślimaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one wszystkie przecudne! Połowa sukcesu, to piękne tkaniny :D Wydaje mi się jednak, że fajniejsze są te bez nosków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmutowane mi się jeszcze bardziej podobają, można by sznureczkiem przewiązać lub przeszyć na na poszczególnych grubościach ciekawe czy to poprawi, czy zepsuje wygląd? To tylko takie dywagacje na temat :)
    A mi się z noskami podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, kolorowe i mutacyjnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne muszę też spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:-) w pięknych kolorkach:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam ślimaki uśmiech pojawia się samoistnie:)dobre na poprawe humoru.
    Dzięki za ciepłe słowa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy pomysłowy wzór a kraciaste górą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! ale bajeranckie mają noski :) Widzisz, jednak dobrze mówiłam że wystarczy Tobie dać kawałek materiału i stworzysz cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zmutowane są genialne ,chyba nawet bardziej mi się podobają niz te "tradycyjne " :))Super !

    OdpowiedzUsuń
  11. te zwykłe jak i "zmutowane" jak je nazywasz są zabawne :) sa super

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać, że mutanciki są o wiele bardziej urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super ślimaczki :)Jedne i drugie :)Pozdrawiam serdecznie ;)***

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodkie:)Zwłaszcza te zmutowane,super!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślimaczki śliczne przesłodkie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam maszynę więc przybędę po lekcje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...