środa, listopada 07, 2012

Aniołek i literki dla Zuzi

 Zuzia (chrześniaczka mojego męża) miała szóste urodzinki we wrześniu. 
Z tej okazji uszyłam dla Niej takiego aniołka,
którego dostała niestety z opóźnieniem...
Mam nadzieję, że jednak się ucieszyła...
Ale tak to jest, jak się mieszka trochę dalej od siebie :(
A poza tym ja wciąż jestem "opóźniona" i to nawet z postami, 
bo nie wystarczy uszyć, ale jeszcze muszę porobić zdjęcia,
zgrać na komputer, wybrać najładniejsze, 
obrobić je  w picassie, a potem  jeszcze w  gimpie, 
a potem pobiegać po Waszych cudnych blogach...
No i w końcu okazuje się, że przed komputerem spędzam ładnych parę godzin
a przecież ile mogłam uszyć przez ten czas...
Dosyć marudzenia, oto aniołek:


  
 literki:






Wspólne zdjęcie:

 I uciekam.
Pozdrawiam słonecznie Wszystkich zaglądających :)

14 komentarzy:

  1. Aniołek dla małej Zuzi przesłodki!
    Tym bardziej, że ubrany w piękny róż-ulubiony kolor małych dziewczynek:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny aniołek:). Masz talent do szycia maskotek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna przytulanka :D a pomysł z kwiatkami na literkach genialny - wygląda to super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek to przytulania i kochania:)
    pozdarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik, Aniołek jest taki słodki:-))) bardzo lubię róż a dla dziewczynki tym bardziej pasuje:-) a literki ozdobione tymi kwiatkami świetnie się prezentują:-) Wspaniały prezent:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Literki są super, kwiateczki dodają im uroku :) Fajny aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny ten aniołek i jakie piękne literki! A żeby dodać Ci sił do bloggowania, to zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny prezent ,na pewno sprawił mnostwo radości :)Literki są prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu to ja Cię znowu pomęczę ;) na jakiej wysokości przyszywasz z tyłu skrzydełka ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek śpioszek cudny , i literki również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj piękny aniołek zapraszam Cię do mnie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny śpioszek i podziwiam za literki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...