sobota, listopada 10, 2012

"Craftujemy dla Hospicjum Cordis"


Akcję pod  tym tytułem zorganizowała Kasia z Uszytego Świat (klik).
U Niej znajdziecie szczegóły tej akcji.

Oczywiście postanowiłam się zgłosić:)
Wiem od Kasi, że paczuszka już doszła do Hospicjum,
 a oto co do niej włożyłam:

Traktor.
Jego kółka przyszyte są na guzikach i mogą "się kręcić".
Gdy go szyłam, moja najmłodsza córcia
powtarzała wciąż z uporem, że to...but! :)




Nietoperz.
Uszyłam go z milusiego futerka i polaru. 
Jest bardzo podobny do nietoperka Grzesia,
którego wymyśliłam  dla mojej Agusi na urodzinki (klik)



 A tutaj Nietoperek dla Hospicjum 
i Agnieszki Grześ na pamiątkowej wspólnej fotce:


Do traktorka i nietoperka...


... dołączył jeszcze ślimak mutant, 


I cała trójca przed zapakowaniem do pudła:


Pozdrawiam słonecznie:)


4 komentarze:

  1. Kochana same piękności poszyłaś, dzieciaki będą szczęśliwe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowia :) wszytsko bombowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zabawki :-)) a traktor to mój faworyt :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...