wtorek, listopada 27, 2012

Małpka, samochód i prezent


Jakiś czas temu zostałam poproszona o uszycie małpki Georga.
Jego poprzednie różniste wcielania (zależne od osób zamawiających),

A to kolejna wersja, która jest "wysoka" na 51 cm:





Uszyłam też samochód na specjalne zamówienie:)



Kółeczka się nawet obracają;)




A teraz pochwalę się prezentem jaki otrzymałam



Te cudowne dzwoneczki, wisząc na choince
 będą mi przypominały, jak to zostałam "wywołana do tablicy" przez Anię:)
Zdjęcie nawet w połowie nie oddaje tego, jakie są w rzeczywistości piękne.

Jeszcze raz pięknie dziękuję Ci droga Aniu:):):):):):)



Pozdrawiam słonecznie wszystkich odwiedzających :)


19 komentarzy:

  1. George jest bardzo legancki z tym szaliczkiem,świetny.Ja jakiś czas temu też szyłam małpke ale nawet jej nie pokazuje a widząć Twoją napewno jej nie pokaże:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, niesamowicie zdolna jesteś!!! Małpka jak żywa, a to autko - super:) Dzwoneczki też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam, że masz zdolne łapki :) i ciągle mnie zaskakujesz :) rób tak dalej :) George jest cudowny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Małpka i autko po prostu świetne i piękny prezent od Ani :)
    Pozdrawiam-Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Małpka przepiękna a dla autka brak słów:) Podziwiam. Jesteś bardzo pracowitym słoneczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonane zabawki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza małpka!Samochód bardzo wesoły i odjazdowy:)Dziękuję za ciepłe słowa:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małpka jest fantastyczna - jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam z dzieciństwa, że marzyłam nie o misiu, tylko o małpce... i dostałam... ale to był prezent!
    Przejrzałam blog i... jest naprawdę PRACOWITY !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie , podziwiam za precyzję i pomysły, ja ledwo anioły opanowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. George jest niesamowity a autko genialne :))i prezent też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. George rewelacja , teraz jeszcze pan w żółtym kapeluszu by się przydał:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) skąd Ty czerpiesz pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małpka jest prześliczna. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Słoneczko jesteś naprawdę pracowite.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przysłała mnie do Ciebie Bee ;)
    Poluje na małpki a Twoja jest piekna !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...