wtorek, listopada 13, 2012

Nietoperki :)


Jeszcze przed Halloween uszyłam z polaru i bawełny
 takie trzy nietoperki z wystającymi oczami i nochalami,
tylko jak zwykle zabrakło mi czasu na wstawienie zdjęć...


Taki "wampirowaty":


 Taki "optymistyczny", bo w zieleni:



 Taki w fioletach:



Tutaj śpią razem z "nietoperkiem z hospicjum,


 A tu już nie śpią:



 A tutaj to dodatkowo jeszcze wcisnął się do zdjęcia
 nietoperz Grześ mojej Agnieszki,
No i musiałam zrobić takie zbiorowe zdjęcie,
 bo  przecież  takie uwielbiam:)




 Pozdrawiam słonecznie:)

20 komentarzy:

  1. cudowne te nietoperki! rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesłodkie Diablątka!zwłaszcza jak zakrywaja oczka, śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietoperzyki prześliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podobają Asiu Twoje gacki,są cudne nie ukrywam ale wywołały uśmiech u mnie na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. człowiek patrzy na nie i sam się smieje :) chyba sobie takiego uszyję malutkiego na chandrę do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie optymistyczne to nietoperki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietoperze wyszły pierwszorzędnie :D Nie da się przejść obok nich bez uśmiechu :D Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te malutkie nietoperzyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te Twoje nietoperki ;) Jak się na nie patrzy to uśmiech od razu pojawia się na twarzy ;)
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zębate nietoperki są świetne, nie można się do nich nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne nietoperki:) Dzieci na pewno ich się nie będą bały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietoperki są urocze.
    Pozdrawiam i uśmiech zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nietoperze są nieziemskie !! Bardzo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje NIetoperze są niesamowite, oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...