piątek, listopada 02, 2012

"Rękodzieła dla Marcinka"


 Na pewno już słyszeliście o tej akcji. 


Marcinek, to zaledwie dwuletni chłopczyk, który choruje na nowotwór złośliwy.
Jedyną szansą dla Marcinka na powrót do zdrowia, jest bardzo drogie leczenie w Niemczech.
 Koszt tego leczenia to 120 tys. euro!
Więcej o Marcinku, możecie dowiedzieć się NA Jego Blogu (klik)
Tutaj (klik), możecie obserwować wszystkie aukcje na rzecz Marcinka.

Ja również przyłączyłam się do tej akcji.

Uszyłam cztery aniołki Według tego wykroju (klik)

Dwa z nich przeznaczyłam na licytacje dla Marcinka.


Aniołka w zielone groszki Tutaj można zalicytować (klik)



Aniołek w różowe groszki Tutaj czeka na Waszą licytację (klik)



Całkowita kwota z aukcji przeznaczona jest na leczenia dla Marcinka.
Zapraszam serdecznie do licytacji :)
***

Przy okazji pokażę jeszcze te dwa pozostałe aniołki, które uszyłam.
W czerwieni:


W fioletach:


Przypominam jeszcze o akcji na rzecz Piotrusia, 
Ceny misiów mnie oszołomiły:)

Pozdrawiam.


7 komentarzy:

  1. Witam serdecznie
    Cieplutko pozdrawiam i życzę
    wspaniałego
    weekendu, pełnego słoneczka,
    radości i samych pięknych chwil
    w gronie Rodziny , Znajomych i Przyjaciół

    nie mam bloga na blogspocie już to ja z blogu ja,pies i ogród zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna akcja, ja zawsze z córkami wspieramy bo wiemy jakie to ważne, żeby żyć i być zdrowym przy tak wielkim wsparciu zalicytowałam aniołka bo jest cudowny dla wspaniałego małego chłopczyka, dla którego droga jest otwarta by żył i cieszył się tym życiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne lale. ja jeszcze niczego nie przygotowałam, muszę się brać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze lale:)Życzę powodzenia na aukcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dobre serce...
    Życzę aby lale sprzedały się bardzo dobrze, ja też się wezmę do szycia dla Marcinka, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty wszystko szybko robisz podziwiam Twoje prace jak zawsze czymś zaskakują u Ciebie, aniołki są śliczne ale bardzo podobają mi się ich sukieneczki po prostu cudowne i świetnie dobrałaś kolorki, gratulacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!
    Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
    Odwdzięczę się tym samym
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...