piątek, listopada 16, 2012

To jest post, który miał być napisany we wrześniu...czyli biblioteka, pudła, wieszaki i szyjątka



to jednocześnie Biblioteka dla dorosłych i dla dzieci,
 pracownia komputerowa, sala konferencyjna 
i czytelnia w jednym miejscu.
 W bibliotece działa "Klub Mam",
 który jest inicjatorem "Szafingu", 
do którego zgłosiłam swój udział z duszą na ramieniu.
Dlaczego z "duszą..."?
Otóż to było moje drugie takie "wystąpienie",
a że z natury jestem bardzo nieśmiała, 
to był dla mnie niesamowity szczyt odwagi...
Mąż powiedział mi już po całej imprezie,
 że jest ze mnie dumny,
a to dla mnie najważniejsze:)


Na stronie Biblioteki możecie obejrzeć kilka zdjęć z tej imprezy. 
Mnie też tam widać na niektórych fotkach, o O TUTAJ (klik)

***
Na powyższy cel uszyłam parę małych szyjątek, 
Ponieważ zdaję sobie sprawę, że właśnie takie maleństwa
"schodzą" najszybciej.
Ozdobiłam też parę pudeł
co by mieć w czym te szyjątka trzymać;)

Koty:


Koty klamkowce:



Misie:




Jeden królik, bo trochę eksperymentowałam...


A tutaj widać wyniki eksperymentu,
 czyli jak wyglądał mój poprzedni królik tego typu
(Tutaj możecie zobaczyć całą serię tych moich poprzednich królików / klik), 
a jak ten obecny:

I pudła: 
To jest po butach i męczyłam się z nim dłuuuugo,
 bo chciałam żeby się inaczej zamykało ,
tak jak skrzynia, a nie jak normalne pudło po butach...








A to pudło, jak zresztą widać wyraźnie, 
pomagała obkleić mi moja najmłodsza trzyletnia córcia ;)





I wieszaczki, żebym miała na czym zawieszać aniołki:)

Tak wieszak wyglądał przed:
 (haczyki wkręcał mój nieoceniony mąż)

A tak po:



A tutaj parę moich zdjęć, jak wyglądało to "moje stoisko":




Pozdrawiam słonecznie:)


15 komentarzy:

  1. cudnie wyglądało! szkoda, że u nas nie organizują takich imprez..:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudło po butach jest prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale najbardziej podoba mi się kot w różową krateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo cudeniek uszyłaś. Wszystkie mi się podobają. Pudełko po butach jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie uszyłaś i pomysłowo zaprezentowałaś swoje prace! Twoje koty w krateczkę są po prostu przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się zaprezentowałaś! Pomysł z pudełkiem - genialny! Wieszaki też śliczne :)
    Ale nie napisałaś nic o swoich wrażeniach jak było, ciekawa jestem, bo ja też raczej z tych chowających się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o wrażenia...
      Atmosfera była bardzo miła i sympatyczna. Pani dyrektor biblioteki jaki i Panie bibliotekarki dbały o to:) Organizacyjnie również było super. Dostałam swój stolik, a gdy poprosiłam o wieszak, to błyskawicznie Panie zdjęły jakieś tam ulotki i już miałam i mogłam wieszać swoje aniołki:) Panie wymieniające/sprzedające również bardzo sympatyczne i otwarte i tak samo kupujący. Nie zmienia to faktu, że i tak cały czas byłam w środku spięta i przejęta:):):) Ala ja już tak mam...
      Jeżeli chodzi o sprzedaż, to najwięcej sprzedało się kotów:) A aniołek żaden ;D

      Usuń
  8. Piekne pudła i wszystkie szyjątka cudne ,a wieszaki ślicznie ozdobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow tyle wspaniałych rzeczy w jednym poście . Wszystkie cudne :) pozdrawiam ciepło Słońce

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko jest cudowne, Ty prawdziwy pracuś jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności:) Kotki,króliczki,aniołki...ten z którym eksperymentowałaś jest przeuroczy.Wiesz,że i ja ostatnio przymierzam się do takich pudełek:)Ciekawe co mi wyjdzie,Twoje są rewelacyjne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekne te twoje stoisko :) a jakie cuda w tych pudlach

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne! koty chyba najbardziej mi się podobają. :) no i to pudełko...!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...