środa, listopada 14, 2012

"Wymianka"...

Napisała do mnie Violka z bloga "robótkuję i bloguję" (klik)
z zapytaniem czy się nie zgodziłabym na wymiankę. 
Zgodziłam się i oto co za cudowności otrzymałam:

Zakładki, misternie wyszyte...


 ...które już znalazły zastosowanie...


Postanowiłam, że będę je używać wyłącznie
 do moich ukochanych książek, 
do których bardzo lubię wracać wciąż i wciąż od nowa...



Dostałam jeszcze takie cudowne aniołki:


 ...które są takie maleńkie i z taką precyzją wykonane, że szczęka opada!!!
Także koniecznie zajrzyjcie tam do Violki (klik),
aby zobaczyć te wszystkie cuda na własne oczy:)


Ode mnie Viola zażyczyła sobie (koniecznie)
aniołka i literki takie same

Oto on, podobny ale jednak troszkę inny:





I literki:




A komplecik, który już dotarł do Violi, 
  przed wysłaniem tak się prezentował:


Pozdrawiam słonecznie:)


12 komentarzy:

  1. Cudna wymianka!!! Piękne prezenty i te dostane i te wysłane:) Bardzo mi się podobają Twoje literki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace dziewczyny tworzycie! Fajna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna wymianka!:) ja paczki nie zdążyłam wysłać w poniedziałek ale jutro idę do pracy to po drodze wstąpię na pocztę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje Aniołki są piękne a cudny materiał w groszki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejeciu ja sie tam napatrzeci nie moge na twoje prace :D:D mam pytanie czy mogłabys mi zdaradzi albo podesłać na maila zdjecie "szwu" głowy i szyi takiego aniołka bardzo mnie ciekawi jak to zszywasz moj mail wiolusia@autograf.pl bede wdziecna za podzielenie sie wiedza :D no i zapraszam s siebie w chwili wolnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty - i te wysłane, i te, które otrzymałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sie wymieniłyście , aniołek w groszki jest przecudny !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Materiał zielony w groszki dodaje dużo uroku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...