poniedziałek, listopada 12, 2012

Wyróżnienia...

Zostałam wręcz zasypana wyróżnieniami...
Bardzo dziękuję! Jesteście kochane!
 Serce aż rośnie od Waszych słów pochwały:)
Bardzo dziękuję, że doceniacie moje "wysiłki" :)

I tak otrzymałam wyróżnienia od:








Pytania od Reni i moje odpowiedzi na żółto:

1. lato czy zima? / Lato
2. "kura domowa" czy businesswomen? / Zdecydowanie "kura"
3. morze czy góry / morze
4. espresso czy latte? / Żadna, bo nie lubię kawy
5.herbata owocowa, czarna czy zielona? / Owocowa
7.ulubiony film / "Między niebem, a piekłem"
8.twoje marzenie? / Dom
9.kiedy odkryłaś swoją pasję? / Dwa lata temu
10.małżeństwo czy wolny związek? / Małżeństwo
11.wolisz nosić sukienki czy spodnie? / Spodnie


Pytania od Lawendowej Kuźni i moje odpowiedzi na zielono

1. Czy masz jakieś inne hobby poza tworzeniem, jeśli tak to jakie? 
Czytanie, a wręcz pochłanianie książek.
2. Jakiej wady najbardziej w sobie nie lubisz,
a z powodu jakiej pozytywnej cechy jesteś z siebie dumna?
 Wada: Brak kompletnie asertywności i kompleksy
Zaleta: Umiem szyć...
3. Tytuł twojego ulubionego filmu (może być kilka).
" Między niebem, a piekłem"
"Jestem Legendą"
"Listy do M"
4. Kto jest dla ciebie autorytetem?
Mój Mąż:)
5. Masz taką piosenkę, którą lubisz sobie czasami nucić? Jeśli tak, to jaką?
Nie mam.
6. Masz jakieś swoje twórcze wyzwanie. Coś, co chciałabyś sama kiedyś tworzyć, jakiś taki cel "hand made'owy"?
Mam.
7. Skąd wzięła się twoja pasja do tworzenia?
Z braku pieniędzy na prezenty pod choinkę dla moich dzieci.
8. Bierzesz czasami udział w jakiś wyzwaniach? Jeśli tak, to z jakiego bloga wyzwaniowego najczęściej one pochodzą?
Nie biorę.
9. Gdybyś miała wziąć udział w jakieś wymiance, to na jaki temat chciałabyś by ona była.
Właśnie biorę we dwóch naraz.
10. Gdybyś miała szanse spotkać w naturalnym środowisku jakieś dzikie zwierze, 
to co by to było?
Słoń.
11. Czy jest coś czego naprawdę nie lubisz robić? Jeśli tak, to co to jest?
Nienawidzę prasowania.


***


Bardzo mocno zachęcam Was do odwiedzenie powyższych blogów,
 bo rzeczy które te dziewczyny tworzą, 
to po prostu same cudeńka są!:)


Jeszcze raz serdecznie dziękuję !!!!!!!!:):):):):):):):)

Wybaczcie, ale nie pociągnę zabawy dalej...

*
Na koniec jeszcze Wam powiem,
że zgłosiłam się do



Pozdrawiam słonecznie:)


3 komentarze:

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...