poniedziałek, listopada 19, 2012

Zielony skrzacik "Dla Elizy"



"W Polsce kilkanaścioro dzieci choruje na chorobę Niemanna-Picka, Eliza jest jednym z nich. Do tej pory nikt z tym schorzeniem nie dożywał dorosłości (Eliza straciła już starszego brata).

Od niedawna dostępne jest lekarstwo (Zavesca), pozwalające powstrzymać rozwój choroby. Koszt terapii to około 12 000 złotych tygodniowo (przeszło 600 000 złotych rocznie). Nikt samodzielnie nie jest w stanie takich pieniędzy zorganizować, dlatego czekając na decyzję o refundacji z NFZ, rodzice Elizy desperacko szukają funduszy.

Pomóż uratować Elizę, liczy się każdy grosz i każda minuta."




Postanowiłam przyłączyć się do akcji "Uszyj lalkę dla Elizy", 
bo jak pisze Cecylia Knedelek (klik):
"Czy wiecie, że jeśli uszylibyśmy 60 tysięcy lalek i każdą z nich sprzedali za 10 zł, to wystarczyłoby Elizie na lekarstwa na cały rok?"

***
Zakochałam się w lalkach Iriny Moilovej (klik) 
i po dłuuuuugich poszukiwaniach udało mi się znaleźć wykrój,

 który znalazłam na TYM Blogu (klik),
oraz podobny TUTAJ (klik).


Wykorzystałam go do uszycia tej lalki.
I gdy tylko zaczęłam ją szyć,
wiedziałam, że będzie dla Elizy.

Oczka ma wyszyte muliną, 
a w rączce ściska króliczka:




Laleczka już doszła do adresata i 
wkrótce można ją będzie znaleźć wśród tych licytacji.



Pozdrawiam słonecznie:)





9 komentarzy:

  1. Piękny:-) Zaraz zaglądam i może też uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje prace są zachwycające :) Laleczka cudna, dzięki, że podzieliłaś się wykrojem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna ta laleczka :)I cel szczytny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna,bardzo mi się podoba pomysł z czapeczką i dzwoneczkiem:)
    Będzie dla kogoś dobrym "aniołkiem"

    OdpowiedzUsuń
  5. super moze jak mam wprawe to i uszyję tez :) a gdzie się daje te lalki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu na tej stronie masz adres:
      http://blog.cecylkaknedelek.pl/index.php/lalki-dla-elizy/item/245-ile-lalek?
      Właśnie tam ją wysłałam:)

      Usuń
  6. Masz ogromne serce i szyjesz piękne lale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...