poniedziałek, grudnia 10, 2012

Fioletowa wymianka

Umówiłam się z Grodzią z Kuźni Upominków (klik) na wymiankę.

Oto co do mnie przyleciało:
Cudowne dwie skrzyneczki. 
Ta z Hello Kitty będzie dla mojej najmłodszej córci,
a ta nie pomalowana dla mnie,
żebym mogła się pobawić w malowanie:)

W skrzyneczce była niespodzianka,
szydełkowa babeczka
i lizaczek (prawdziwy nie szydełkowy).

 I dwie fantastyczne czapusie dla mojej Agnieszki:)
Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia na jej główce,
ale uwierzcie mi na słowo,
że super w nich wygląda:)
I jeszcze dostałam kartkę z pozdrowieniami:)
                                                           

Dziękuję bardzo za tak wspaniałą wymiankę Grodziu:)
Wszystko jest naprawdę cudowne!:)
Zresztą możecie przecież sami tam do Grodzi zajrzeć
 i zobaczyć jej dzieła, które są naprawdę warte podziwiania:) 

A oto co dostała Grodzia ode mnie:

Króliki śpiochy 

(Tutaj ubrane:)

  
A tutaj na golaska:

Robaczek z jabłkiem:

Robaczek śpioch :

 Literki:

Choinka:

  I cała zgraja razem:

Pozdrawiam zimowo,
 bo jestem zasypana śniegiem od rana...


10 komentarzy:

  1. kochana dziękuje, za wszystkie Te cudowoności, które od Ciebie dostałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne rzeczy wyslalas i naprawde fajne otrzymalas:D
    Krolisie ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka wspaniała! Wszystkie prezenty rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności♥piękna wymianka,właśnie z córą oglądamy te cuda i wypatrzyła robaczka z jabłuszkiem...aż zapiszczała!Ostatnio czytałyśmy wierszyk o robaczku który mieszka w jabłuszku,bardzo go lubi,powtarza w kółko,więc domyślasz się,że Twój robaczek podbił jej serce i już mnie męczy;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka! ja już też powoli szykuję paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne prezenty ,fajna wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ bogata wymianka, świetne prezenty wyszykowałyście! nsajbardziej podoba mi się foletowa choineczka, słodka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka ;-)) Zapraszam do mnie po wyróżnienie
    Liebster Blog
    www.monika-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...