wtorek, grudnia 04, 2012

Kanapa, czyli próbny post...


Ufff, chyba opanowałam sytuację z tym limitem zdjęciowym...
Muszę po prostu zmniejszać zdjęcia przed dodaniem na bloga.
Bałam się, że będę musiała edytować wszystkie posty,
które dodaję od prawie roku i tam też zmniejszać zdjęcia...
Dlatego ten post jest próbny, bo próbuję,
czy to się uda bez tego właśnie,
oraz chcę sprawdzić, czy zdjęcia nie stracą na jakości,
bo na podglądzie za bardzo nie widzę różnicy...

Bardzo serdecznie dziękuję tym Wszystkim,
którzy przyszli mi z pomocą:)
Czyli Ani (klik),  Eli (klik), 
Dominice/ Rose (klik) ,
i oczywiście Kasi (klik),
DZIĘKUJĘ!!!:):):)
Dzięki Wam się udało!:):):)


*****************************************************

Nie miałam na czym sadzać swoich aniołków,
więc zrobiłam dla nich kanapę:)
Trochę szyłam, trochę kleiłam i oto co mi wyszło:




A tak od spodu ;)
Jak widać, podstawą kanapy był zwykły kartonik...


Wygodnie siedzi się jednemu aniołkowi...,


ale trzech też się zmieści ;)




Więcej aniołków pokażę w następnym poście,
lecę zmniejszać zdjęcia...

Pozdrawiam serdecznie:)


14 komentarzy:

  1. Oczywiście, że Dominika prowadzi blog i to od trzech lat! ;) I z problemami technicznymi nie raz miała do czynienia! Dobrze, że już po kłopocie i możesz nadal pokazywać swoje piękne prace!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa. To ja podziwiam Twój blog i nie wiedziałam, że Ty To TY!
      Proszę o wybaczenie i już naprawiam swój błąd:)

      Usuń
    2. Hi,hi nic się nie stało! Ale jakby co wybaczam! ;)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że sytuacja została opanowana i będziemy mogli nadal oglądać Twoje cuda.
    Kanapa super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że po kłopocie lubię podziwiać Twoje prace:)
    Kanapa świetna widać,że aniołkom też przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uffff, cieszę się , że problem został rozwiązany. Fajny pomysł z tą kanapą :)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że problem rozwiązany.Super pomysł z kanapą i pięknie wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołki, i te kolorki takie energetyczne, w sam raz, żeby odpędzić listopadową szarugę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kanapa!Aniołki są zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,ze się udało :)A kanapa jest fantastyczna !!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam ;) Ale to jest to! Przecież lale muszę gdzieś siedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kanapa! Efekt super i kto by się spodziewał, że tam jest karton:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...