wtorek, grudnia 11, 2012

Pokręciło mnie...

...i to nieźle, 
bo zamiast szyć Mikołaje i skrzaty
 wzięło mnie strrrasznie na...owieczki:)

Znalazłam mnóstwo wzorów
na te cudowne stojące owieczki
ale wciąż nie byłam do nich przekonana...
Otóż, wszystkie te "samostojące" owieczki
Wyglądają cudownie, ale...
Z obserwacji moich dzieci,
mogę powiedzieć z całą pewnością, 
że tymi "stojącymi" lalkami (które dla nich uszyłam)
nie bawią się wcale.
One służą tylko do dekoracji...
Postanowiłam więc pokombinować z wzorem 
na typową tildową owieczkę
i oto mam owieczki z "majtającymi" nogami:)

Tarrram, oto one:








Pozdrawiam zimowo:)




20 komentarzy:

  1. Piękne,mój faworyt to czarna:)czarna owieczka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne owieczki. Sama nie wiem, która ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Stawiam na czarną - jakbym miała wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są i mają urocze buźki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie:)Mi się marzy owieczka,ale nie mogę się jakoś na to zdobyć...póki co mam dinozaura na tapecie;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne!!! Chyba uśmiechne się po wykrój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze owieczki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biel, ale czarna owca jest świetna!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajuśku, śliczne owieczki!! Musiałam się uśmiechnąć na widok tego czarno-białego tandemu. Mam takie podstawki do jajek, też owieczki i tez jedna czarna, druga biała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Wywołują uśmiech na mojej twarzy to co dopiero u dzieciaczków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychodzi na to , że owieczka może być mikołajkowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności szyjesz :)Na pewno będę tu zaglądała .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...