poniedziałek, grudnia 03, 2012

Problem


 Mało mnie, bo niestety mam problem z wgrywaniem zdjęć...

Otóż podobno wyczerpałam jakiś tam limit 
i gdybym chciała wgrywać jak do tej pory,
to musiałabym za to płacić...
A że na pieniążkach to raczej nie śpię, 
więc najpierw próbowałam wgrywać je na konto google+
i dopiero stamtąd z adresu URL na bloga,
no i taka zabawa mnie raczej nie pociąga,
bo  po pierwsze z czasem jak zwykle u mnie krucho :(

A po drugie, jakość zdjęć po takich kombinacjach zdecydowanie padła:(
Zrezygnowałam więc z tego sposobu...

A przecież muszę jeszcze te zdjęcia poobcinać w picassie, 
bo aparat "się porysował" i plamy na zdjęciach było by widać...

Ech....

Nie wiem jak sobie z tym problemem poradzić,
więc jeżeli Ktoś z Was jest ciekawy moich prac,
 to na razie odsyłam do mojego bloga fotograficznego:

http://pracowite-sloneczko.flog.pl/

Tam nie mam żadnych limitów.

Przepraszam....








3 komentarze:

  1. Spróbuj pozmniejszać te zdjęcia ,które juz masz na blogu ,to pozwoli ci odzyskać troche przestrzeni :)możesz tez pousuwać częśc zdjęć niezbyt potrzebnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kijowo :( pewnie i mnie to kiedys spotka :( Niestety ja Ci nie pomoge bo nie wiem jak , ewentualnie załozyc drugi blog... no chyba , że ktoś wie jak to ominąć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sam problem miała Kasia z blogu "Kramikowe Cuda Katarzyny",czytałam,że ktoś pomógł jej rozwiązać ten problem,może zgłoś się do niej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...