piątek, stycznia 25, 2013

Hello Kitty razy trzy


Moja Agnieszka jest fanką Hello Kitty.
Dlatego też w wymiankach  poprosiłam
Gosię o torebeczkę z nią ( tutaj możecie poczytać o tej wymiance),
a Grodzię o skrzyneczkę z jej podobizną ( tu można o tym poczytać)

A ja uszyłam dla Agusi samą Hello Kitty:


 I zmieniłam zwykłe pudełko po butach
na takie z Hello Kitty:

Przed:

Po:

 W środku:

Nie jest idealne, ale cóż...
Agnieszce się przydaje na Jej skarby:)

***
Uszyłam jeszcze dwie kolejne dla moich chrześniaczek.
Vanesski i Marcelinki:

Dorobiłam do kompletu pudełeczka
z Hello Kitty oczywiście:)
Na początku  pudła były czarne,
ale zapomniałam zrobić zdjęcia" przed"...


  
I w środku:


I na koniec jeszcze wszystkie razem kociaki:

I wszystkie pudełka po butach:

Pozdrawiam serdecznie:)


21 komentarzy:

  1. Śliczne:-))) I bardzo fajny pomysł z tymi pudełeczkami:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie prace są rewelacyjne! ja teraz robię czapeczkę i szalik z tym motywem:)) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł,moje dziecko jest zakochane w Hello Kitty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Kitty i takie śliczne pudełeczka to wymarzony prezent dla każdej małej dziewczynki :) Pięknie to wszystko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dla małych księżniczek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, zdolna bestia z Ciebie :) Dziewczynki pewnie zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości. Dziewczynki pewnie zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa gratka dla wielbicieli tego kiciusia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kocurki ,a pudełka -rewelacja !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna gromadka słodkich koteczków:) Pudełka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudne te kociaczki! Przesłodkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Napracowałaś się ale efekty rewelacyjne.Dziewczynki na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same piękności.Kotki śliczne a pudełka też pięknie ozdobiłaś. Dziewczynki na pewno są zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulubienice dziewczynek słodkie :-) Super pomysł z pudełkami...musze pomyśleć,żeby moje tak ozdobić na szyciowe skarby :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotki super a pudełeczka stanowią znakomite dopełnienie całości taka kropka nad i:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama słodycz:):):)Koteczki cudne♥Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne prace:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko jest przepiękne :) pudełka dopełniają całości a kotki są przesłodkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja Patusia pokochałaby pudełko i koteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...