piątek, stycznia 18, 2013

Jeszcze o świętach...

...czyli szycie, malowanie i klejenie.
Na prezenty bożonarodzeniowe
 porobiłam jeszcze takie cosie:

Renifer dla Kacpra,
 który różni się od Tego (klik)  pierwszego:


Mikołaj z prezentem w łapce dla Jessicy:


Mikołaj z workiem dla Kajetana:


I pudełko po butach,
które kiedyś było różowe i "śliskie",
a teraz jest pudłem na skarby dla Kajtusia:


W środku wykleiłam papierem:


I schował się tam Mikołaj:


Moje pierwsze próby decoupage,
 dla moich sióstr, bratowej i szwagierki:


A ta deseczka była dla mojej mamy:


I choinka też dla mojej mamy:


Wrzuciłam wszystko hurtowo,
ponieważ pewnie już Wszyscy zaczynacie 
działać na rzecz Wielkanocy,
a ja tu jeszcze o świętach...

 Pozdrawiam:)





16 komentarzy:

  1. Asiu Ty wcale nie chorowałaś a ciężko pracowałaś:)mega,super renifer takiego jeszcze nie szyłam,Mikołaj ma świetną kanapę też robiłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robiłam sama i tu ją pokazywałam:
      http://pracowitesloneczko.blogspot.com/search/label/kanapa

      Usuń
  2. Mikołaje i renifer super.
    Deseczki piękne.
    Miałaś pracowity grudzień:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńka!!! Ale piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te świąteczne cudeńka♥Same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam do Ciebie pytanko Joanno , a zatem jak umieściłaś na górze te gadżety np."o mnie " itp? ja kurczenie wiem, mam z tym problem,pomóż mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o strony, to wchodzisz w projekt na swojego bloga i po lewej stronie masz:
      Przegląd
      Posty
      Strony
      Komentarze
      Google+
      Statystyka
      itd...

      Klikasz na "strony", wtedy na "nowa strona" i tam wpisujesz chyba co tam Ci pasuje i pamiętaj o "zapisz rozmieszczenie" na pomarańczowym pasku w prawym górym rogu.
      Jak coś jeszcze nie będziesz wiedziała to pisz. Mnie uczyła to zrobić moja 13 letnia córka;D

      Usuń
  6. Wszystko jest cudownie piękne :) aż żal, że to już po świętach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super Ci wyszło :)
    No ja już faktycznie zupełnie zapomniałam o świętach, ale miło jest sobie o nich teraz przypomnieć. dzięki Twojemu postowi :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj:)Wszystko u Ciebie jest tak jak lubię-dużo,kolorowo i pięknie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie pracowite to nasze słoneczko. Dużo i pięknie czyli rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Renio.
    Decoupage wyszedł Ci bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy Ty to wszystko robisz? Super reniferek i Mikołaj! A deseczki piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysły:) mam pytanie - dysponuje całkiem poręcznym kwadratowym i zupełnie białym pudełkiem po butach - jakies propozycje wykorzystania w celu swiąteczno-wielkanocnym:)? - myślałam o czymś w celu schowania w nim pyszności od zajączka, ale brak mi pomysłu jak je ozdobić, zwłaszcza w środku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...