poniedziałek, stycznia 21, 2013

Skrzyneczki w zieleni i bieli


Ozdobiłam skrzyneczki, głównie dzięki Rose,
która na swoich dwóch blogach:
Rose Angels Album (klik)
i
Vintage Rose (klik)
pokazuje zdjęcia retro,
od których dostaję palpitacji serca...
Na pewno też się zakochacie w tych zdjęciach, 
gdy tylko tam zajrzycie:)

No i musiałam, po prostu musiałam poprosić Rose
o zgodę na wykorzystanie Jej zdjęć do moich planów:)
Rose (klik) się zgodziła 
i oto  powstały najpierw
 dwie skrzyneczki  w zieleni,
które pojechały do Torunia.

Jedna miała być w wiosennej zieleni, 
a druga w morskiej zieleni.
Malowałam, przecierałam papierem ściernym,
kleiłam, lakierowałam, machałam igłą
i zobaczcie co też mi wyszło...

Tak wyglądały na początku:


A tak na końcu:



Zdjęcia wydrukowałam w drukarce atramentowej
i niestety pod wpływem lakieru akrylowego
 tusz się troszkę rozmazywał...
Dlatego skrzyneczki malowałam lakierem akrylowym,
a zdjęcia lakierem do drewna i tusz się już nie rozmazywał:)
Takie moje eksperymenty...

Ta jest "wiosenna":



 I od środka:



A ta "morska":



W środku:



Potem powstały dwie skrzyneczki w bieli.
Nie "wyściełałam" ich w środku,
ponieważ były dużo mniejsze od tych "zielonych"
i byłoby mniej miejsca na przechowywanie skarbów.

Tak wyglądała skrzyneczka,
którą zrobiłam dla mojej Ani:

PRZED



PO


W środku:

 A tak wyglądała skrzyneczka
w kolejnych etapach,
którą zrobiłam dla mojej siostrzenicy Martyny:



Prawda, że w tych zdjęciach  Rose (klik)  można się zakochać?:)

Pozdrawiam słonecznie:)



18 komentarzy:

  1. Śliczne skrzyneczki. Bardzo fajnie zrobiłaś. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszły te skrzyneczki, bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta wiosenna :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkoszne!!!! pięknie wykonane i ślicznie dobrana kolorystyka. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szkatułki i te retro motywy, super :) Zapraszam na moje wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności, bardzo ładne podziwiam za cierpliwość i dokładność

    OdpowiedzUsuń
  6. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczka zrobiłaś cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, skrzyneczki są cudowne! a dzięki Tobie również pokochałam zdjęcia Rose :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,aż mi się zachciało mieć takie :)mam kilka surowtch to może coś stworze,ale na razie kolczyki i etui na telefon u mnie się robią,bo takie zamówienie spłyneło od studentów:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są Twoje skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie je zrobiłaś ,najbardziej podoba mi się wiosenna !
    Ps.Dziękuję Ci..

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie klimaty, piękne skrzyneczki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzyneczki wyszły cudnie w pięknym stylu ;-) Uwielbiam takie szkatułki ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. tak poradziłam sobie , dziekuje za pomoc , nie wiedziałam jak to zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne skrzyneczki, fantastyczne. Lubie takie rzeczy..szkoda,że nie potrafię sama zrobić. Chylę czoła przed Talentem!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona skrzyneczki pięknie przyozdobiłaś tymi moimi ukochanymi zdjęciami! ;) Dziękuję, że je wykorzystałaś! Właśnie dlatego zamieszczam je na swoim blogu aby były podziwiane i przynosiły radość w tworzeniu!;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...