środa, stycznia 16, 2013

Wygrałam :)


Wzięłam udział w candy u Luluu (klik).
Do wygrania były same wspaniałości:


I wyobraźcie sobie że...
JA wygrałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie mogłam wprost uwierzyć:D:D:D:D:D:D
To moja pierwsza wygrana:):):):)
I od razu taka niesamowita!!!

Paczuszka już do mnie doszła,
a w niej same wspaniałości.

Cudowne tkaninki:


Cudowne tasiemki:


Cudowne koronki:


I jeszcze taka cudowna niespodzianka:


Dziękuję Agatko, że mogłam wziąć udział w Twojej zabawie:)
Dziękuję za te CUDA:)
Pomysły kotłują się w głowie,
ale najpierw muszę się tymi wspaniałościami  nacieszyć,
i wciąż chodzę i ich dotykam i oglądam:)

DZIĘKUJĘ:)



22 komentarze:

  1. Gratuluję:) Nagrody są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale się będzie działo!!!! Gratuluję tych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i szczerze się przyznaję, ze Ci zazdroszczę (tak pozytywnie oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę bardzo:)dziękuje za zabawe i czekam na wspaniałe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, gratuluję wspaniałej nagrody:-))) Materiały są naprawdę śliczne:-))) To teraz zabieraj się do szycia:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci słoneczko:)Przyznam się bez bicia że Ci zazdroszczę;)Takie cuda,wow,to się nazywa mieć farta♥Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję serdecznie piękna wygrana:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja ! Gratulacje ! Zazdroszczę ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze.... no to Ci zazdroszczę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości. W dobre ręce się dostały.Na pewno same cudeńka powstaną.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:)Już nie mogę się doczekać nowych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam i gratuluje, na pewno stworzysz piękne prace. A za wszystkie Twoje wcześniejsze prace które opserwowałam - zapraszam do mnie po wyróżnienie !


    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję! ale cudowności dostałaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i nie ukrywam, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję:)))piękne materiałki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super wygrana! Piękne dodatki i materiały. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam !!!

    Moje gratulacje, dawno mnie u Ciebie nie było, rozwinęłaś się że joj, oczywiście lale jak zawsze cudne a Ty SUPER!!! Cieszę się że Cię znów spotykam, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  18. Joanno gratuluję:) materiały bardzo kolorowe na pewno zabawki będą mieć świetne ubranka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...