wtorek, stycznia 15, 2013

Wymianka 3


To mój pierwszy post w tym roku,
(jakoś ciężko mi było się zabrać do pisania...)
 Życzę więc Wam kochani wszystkiego dobrego w tym 2013 roku:)
*** 
Dziś opowiem Wam o  wymiance z Gosią (klik).
 Gosia poprosiła mnie o literki dla swojej córci, 
która jeszcze wtedy była u Niej w brzuszku.
 Aż wstyd się przyznać, ale grzebałam się niemiłosiernie, 
bo literki dotarły dopiero,
 gdy Skarbeczek maleńki był już na świecie...
Jedynym moim usprawiedliwieniem jest fakt,
 że choróbska zaatakowały nas na całej linii 
i nie chcą odpuścić:(

Ja od Gosi (klik) dostałam takie cudeńka
 i to jeszcze PRZED świętami!
Zajrzyjcie tam do niej koniecznie,
 a sami się przekonacie,
 jakie wspaniałości tworzy:)

Ja chciałam torebusię w kształcie Hello Kitty.
Jest Fantastyczna!!!
Dziękuję Gosiu:)


Gosia przysłała mi "ponad programowo"
jeszcze cudowny szydełkowy komplecik:
Gwiazdeczki wspaniale się prezentują na choince,
(aż zapragnęłam więcej takich gwiazdek...)
a niesamowicie misterne szydełkowe świeczniki,
wprowadzają niezwykły nastrój.


I przepiękną kartkę z  życzeniami,
robioną przez Gosię oczywiście:)


Oraz fantastyczną choinkę z papierowej wikliny:


Gosiu, pięknie dziękuję za te wszystkie cudeńka
i przepraszam jeszcze raz za to moje karygodne opóźnienie.

Gosia chciała ode mnie literki,
dostała je więc:



Doszyłam do kompletu aniołka,
żeby czuwał nad maleńką Oliwką:


I jeszcze dodałam trzy króliki śpiochy,
dla synków Gosi.


Mam nadzieję, że chłopaki chociaż troszkę się ucieszyli...





11 komentarzy:

  1. Bardzo owocna wymianka:)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę,nie dajcie się chorobom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie sie wymieniłyście :))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne i takie perfekcyjne,ale mnie wyjątkowo się podoba Królik moro :-)
    Ja szyje właśnie na moją pierwszą wymianke :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To była super wymianka !!! DziękujeMY:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super torebeczka:) wracaj do zdrówka ... :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, może i ja kiedys wezmę udział w takiej wymiance ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza wymianka:)Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Kitty to co moje dziecko lubi najbardziej,świetna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka! robisz fantastyczne rzeczy! gratuluję wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...