poniedziałek, lutego 25, 2013

Anielica i tulipany na 18-tkę

Dłuuuugo mnie nie było,
 bo mnie znowu choróbsko dopadło...
Powinnam się była tego spodziewać, 
przecież dzieci chore były, to i moja kolej musiała przyjść...
tylko że ja dużo ciężej przechodzę takie chorobowe rewolucje niż dzieci,
(a poza tym miałam chyba inną wersję wirusa niż one)
także piszę sobie teraz powolutku i jak skończę, to znowu idę poleżeć,
bo męczę się jak stuletnia staruszka...
Jednak tydzień wysokiej gorączki dał mi nieźle popalić :(

Widzę, że blogowe życie pędzi wciąż do przodu,
nie czekając na chorobowych maruderów,
więc wybaczcie jeżeli nie nadgonię z odwiedzinami u Was...

***********************************

 Córka mojej sąsiadki ukończyła w tym miesiącu osiemnastkę.
Z tej okazji uszyłam dla Niej  osiemnaście tulipanów.
Na zdjęciu z tulipanami moja najmłodsza córcia.




A tak się prezentują w bukiecikach po sześć:
Stwierdzam, że te jednolite najbardziej mi się podobają.



I jeszcze raz Aga:) 



Uszyłam też anielicę "zakapturzoną".
Jest to moja pierwsza anielica w tym stylu. 
Oczywiście łatwo możecie odgadnąć, 
że inspiracją do jej uszycia był dla mnie niesamowity Blog (klik).

Daaaaaaaaleko mi do perfekcjonizmu autorki tamtego bloga,
 ale mimo to jestem zadowolona, że w ogóle spróbowałam:)







Zrobiłam pierwszy wydruk transferowy
 na papierze kupionym w Media Markt.

I znowu Agnieszka.


Przypominam jeszcze o moim Pierwszym Candy (klik)





27 komentarzy:

  1. Śliczne nam prace pokazujesz no tęskniłam bardzo za nowym wpisem i życzę oby już zdrowie dopisało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipany, jak żywe!:) Anielica urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na chorą to sporo pracowałaś:) Kwiatki urocze ale Zakapturzona to jest to. Zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne te tulipany :) Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielica jest piękna ale te tulipany jeszcze piękniejsze :) są cudowne, pracowita i na dodatek cierpliwa z Ciebie osóbka :) wracaj szybko do zdrówka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pomysłowe te tulipany.. mogą stać w wazonie całą zimę!! :D
    Anielinka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. tulipany są rewelacyjne!:) pozdrawiam serdecznie z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tulipanki fajniutkie, Anielica całkiem urocza. Wracaj szybciutko do zdrowia. Brakowało mi Ciebie i twoich prac. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka, zdrówka życzę:))
    Anielinka cudowna ,też myślę o uszyciu kurteczki z kapturkiem, ale nie bardzo wiem jak to ugryźć:))
    Modelka rewelacja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne tulipany a Anielica...PERFEKCYJNA!!! I te włoski!!! Ach wpadłamw kompleksy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujesz! Ty chyba potrafisz uszyć wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, jaki świetny aniołęk , a faktycznie razem kolorystycznie ładniej sie prezentuja tulipany:)
    wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne tulipany,jak prawdziwe :) Anielica jest piękna :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takiego prezentu bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiety zachwycające! Robią wrażenie :)))
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne i tulipanki i anielinka.Wracaj do zdrowia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tulipany przepiękne. Anielica urocza i te jej włosy. Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne te tulipany!!!Lala zreszta też cudowna,ma świetne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tulipanki jak żywe! Aniołek cool! A z Agusi urodzona modelka:))) Zdrówka Joasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tulipany perfekcyjne..zresztą anielica również..przepiękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam po wyróznienie http://origami-pasja.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowia,zdrowia i dużo Słońca i energii.Zdjęcia z córcią extra:))

    OdpowiedzUsuń
  24. hej kochana :) chciałam sie zapytac o ten wydruk transferowy
    na papierze kupionym w Media Markt. czy to sie przeprasowuje ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej...piękne te Twoje tulipany:)

    www.pudeleczkoczekoladek.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje Sloneczko ;)
    Aniolek wyszedl pieknie, staranne szycie, przyjemna kolorystyka... Ale tulipany sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...