piątek, lutego 15, 2013

Candy

Dziękuję  Wam Wszystkim  za życzenia, 
pod ostatnim postem:)
A oto co uszyłam  z myślą o Was.


Oto świeżutki koszyczek,
 uszyty specjalnie na moje pierwsze Candy:)



 Tak wygląda od spodu:
A tak w środku:


Zapraszam  więc na moje pierwsze Candy:)



Zasady:


1. Pozostawienie komentarza pod postem
2. Skopiowanie i pod linkowanie powyższego zdjęcia i wklejenie go na własnym blogu, 
3. Dopisanie się do obserwatorów tego bloga, 
4.Osoby bez bloga pozostawiają komentarz ze swoim adresem e-mail.

***

Wielkanoc już blisko, więc może przyda się
 Wam taki koszyczek na święconkę...
zapisy na Candy trwają do 16 marca,
 a losowanie postaram się zrobić już 17 marca,
aby do świąt koszyczek mógł spokojnie dotrzeć do zwycięzcy.

Serdecznie zapraszam:)


137 komentarzy:

  1. Z chęcią zapisuję się na Twoje cudowności ;)
    Obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się, piękny koszyczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek cudny więc z chęcią staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten koszyczek:)
    Jak nie wygram to zgłoszę się i tak po taki;)
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja chcę, ja chcę.
    Piękny, muszę spróbować swojego szczęścia, po prostu muszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może mnie tu zabraknąć:))śliczny koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, reakcja syka: woooł, jaaaki faaajny :) Ustawiam się może moje woooooł się ucieszy jak mi się poszczęści :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek jest bardzo ładny. Podziwiam artystkę za Jej talent i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu kolejnych projektów.
    eurban@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę taki niesamowity i pomysłowy koszyczek:) Oczywiście ustawiam się w kolejce po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nieee nooo muszę się ustawić po ten koszyczek :) jest obłędny! I mam nadzieję wygrać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię dokładnie to co inni:)Ustawiam się w kolejce po to cacuszko,strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kochana nie mogę przejść koło takiego cuda obojętnie. Ten projekt podoba mi się już od ubiegłego roku. z niecierpliwością czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w candy. Koszyczek ładniutki przydał by się na święconkę. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek jest świetny, idealny na święconke dla mojego synka.
    Banerek na moim blogu, obserwuję z przyjemnością.
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombowy!
    Oczywiście staję i ja w kolejce razem z synkiem i mężem, może to coś pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. staję w kolejeczce po ten piekny koszyczek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejku fantastyczny! oczywiście nie moge się nie dopisac

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny koszyczek! Zapisuję się koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. z przyjemnością zapisuję się na twoje candy
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczek jest cudny ,zresztą jak wszystko co uszyjesz :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny jest ! a kroliczki sa urocze:)niestety nie mam nastroju do zabaw, moze innym razem

    OdpowiedzUsuń
  23. super koszyczek, ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką radością się ustawiam w kolejce :) koszyczek jest cudowny :) zresztą jak wszystkie Twoje prace :) gdzie mi do Ciebie dziewczyno :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam i jak mozna to z checia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Po takie cudeńko zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny ten koszyczek. Z chęcią bym go podarowała mojej chrześnicy:)
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Może mi się uda,
    wygrać te cuda ;)
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Joasiu, koszyczek jest śliczny i pomysłowy:-) Z chęcią wezmę udział w zabawie:-) Zapraszam Cię też do mnie na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczniutki, już mam na niego wielką ochotę.
    Zapisuję się i kciuki trzymam za szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko i do siebie zapraszam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję, obserwuję i wyczekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudeńko!!!
    Ustawiam się w kolejce...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi there everybody, here every person is sharing these kinds of know-how,
    therefore it's good to read this webpage, and I used to pay a visit this webpage every day.

    My web site; is pinterest social media

    OdpowiedzUsuń
  34. w candy udziału brać nie zamierzam, ale nie mogę sobie odpuścić, żeby nie napisać, że fantastyczny koszyk i te zające powalające, wyjście z takim koszykiem to szał na wiosce... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia w zeszłym roku, z podobnym koszyczkiem poszła ze święconką nawet :)

      Usuń
  35. le fantastyczny koszyczek - zapisuję się ) ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. z chęcią sie zapisujemy :) Urocze...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce :) Nie posiadam bloga ale zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały koszyczek:) Po prostu cudności:) Z resztą same wspaniałości u Ciebie:) Z ochotę przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszyczek jest przecudny!! Już nawet wiem, gdzie go ustawię na Święta! ;)
    Ustawiam się zatem w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękności. Koszyczek jest fantastyczny. Chętnie spróbuję szczęścia.
    Zapraszam też na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie cuda tworzysz! Z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczności. Ja się też zapisuję.
    Obserwuję jako ilona xxx
    zapraszam do mnie http://szmacianecudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Och ile śliczności! Obserwuję cię więc i może będę mieć szczęście! Ten koszyczek jest rewelacyjny!
    malmir53@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakiż ten koszyczek jest śliczniutki - super byłoby go wygrać :))
    Pozdrawiam i podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszyczek przecudowny. Przepiękny dodatek do świątecznych dekoracji :) Chętnie staję po niego w kolejeczce. Banerek zamieściłam tu : http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny !!!!!!!!!!Piękny !!!!!!!!!!Uroczy!!!!!!!!!! Staję w kolejce, może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hEHEHEHE NIE POZOSTANE OBOJETNA NA TAKIE CUDENKO I SIE OCZYWISCIE ZAPIUSUJE KOCHANA :d jak wiesz obserwuje od dawna :D wiec tylko wrzucam baner z info na bloga :D:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Takiego koszyczka jeszcze nie widziałam :)
    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem wielką fanką twoich prac :) Zapisuję się na Candy !
    Pozdrawiam cieplutko :) http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne prace wychodzą z Twoich rąk.Koszyczek też piękny. Pozdrawiam Maria. mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaaakie cudo... grzechem byłoby się nie zapisać ;-)))
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Pozwoliłam sobie dodać info o rozdaniu na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce. Może szczęście mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest po prostu CUDOWNY !!!
    więc obojętnie koło takiego candy nie można przejść-trzeba chociażby spróbować:)a może,a może,a może....
    Zapisuję się z wielką przyjemnością:)
    Łączę serdeczności
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy , koszyczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham twój blog , mimo że mam dopiero 9 lat , jak wygram będę miała śliczny i oryginalny prezent dla moje mamy !
    marta0909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Przydałby się taki koszyczek w mojej kolekcji... zająców :) zapisuję się do zabawy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj jakie cudo! napatrzeć się nie mogę! postoję grzecznie w kolejeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uff zdążyłam do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Koszyczek śliczny,postoję w kolejce i ja nawet jak nogi będą bolały.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  62. Brak słów aby określić jakie cudo zrobiłaś, ja aż się popłakałam ze wzruszenia,że ktoś może takie cudeńka zrobić. Pewno nie wygram, bo nigdy nic nie wygrałam, ale zaciskam piąstki aby spełnić marzenie kogoś ważnego...obiecałam,że jeśli się szczęscie do mnie uśmiechnie to dam małej kruszynie ten koszyk..
    BLOG wspaniały, cudowny chylę czoła nad talentami...Ja dopiero rozpoczełam swoją przygodę ze swoim blogiem. Zapraszam serdecznie w me strony..może coś znajdziesz dla siebie...Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Koszyczek na prawdę jest śliczny. Ja do szycia to niestety mam raczej dwie lewe ręce i unikam tego jak mogę :) Dlatego też jestem pełna podziwu oglądając rzeczy które tworzysz, są fantastyczne. Oczywiście ustawiam się w kolejkę i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie tu u Ciebie:)zapisuję się na candy

    OdpowiedzUsuń
  65. jaki piękny koszyczek!! jakby fajnie było dać go w rączkę synkowi jak będziemy święcić :)
    zapisuję się, dodaję do obserwowanych i zaraz podlinkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudny koszyczek więc ustawiam się w kolejce! Będę obserwować Twojego bloga, bo niesamowite zabawki szyjesz! Niestety ja nie potrafię szyć więc sobie chociaż pooglądam:)A i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny koszyczek, stanę w kolejce :)
    mikarin@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Niesamowicie pomysłowy i mam na niego chrapkę ;) Gratuluję kreatywności ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajny ten koszyczek. To twój pomysł, czy miałaś skądś gotowy wzór? Zapisuję się na niego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuje jako Rayla
    banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/
    mail rayla1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny koszyczek dlatego ustawiam sie po niego w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja się zapiszę, bo moja córcia uwielbia króliczki i żółty kolor - byłaby zachwycona.
    Twoje zabaweczki są cudne (ja dopiero się uczę szycia). Pozdrawiam.
    justynasamojlik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. No jak tu sie nie zapisac na takie cudo ???? Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Koszyk jest bajerny;) Biorę udział;) i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  75. cudne sa te koszyczki:) spróbuje zabawy i ja.Pozdrawiam aniam
    rywalki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Byłabym zaszczycona ,gdyby udało sie przełamac moja zla passę i wygrałabym.Ale staje w kolejce po ten cudny koszyczek i grzecznie czekam

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale cudo :) Z przyjemnością usawiam się w kolejce, a nuż to właśnie mój Michałek zaniesie w nim święconke :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Pieknosci :-). W sam raz do swieconki :-). Wiec ustawiam sie i ja :-) pozdrawiam :-). AdzioLandia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce po te Kicajce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Koszyczek przecudny więc bardzo chętnie stanę w kolejce po niego dla mojego szczęścia małego ;)
    pozdrawiam i swojego e-maila zostawiam:
    joasiakwz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudeńka Tworzysz Słoneczko:):)
    I ja ustawiam się w kolejeczce do cukiereczka :):) Koszyczek prześliczny- moje maluszki aż się w ekran zagapiły oglądając prześliczne króliczki:)

    pozdrawiam
    Madziulka

    OdpowiedzUsuń
  82. Koszyczek śliczny, staję w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Przecież, ten koszyczek jest istnym szyciowym dziełem sztuki :).

    Zapisuję się do zabawy i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny jest, bardzo bym go chciała

    OdpowiedzUsuń
  85. Bede przeszczesliwa jak bede mogla go miec :):)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się <3 (koszyk jest GENIALNY)
    obserwuje jako LiviossaPL
    Baner na liviossaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. podnoszę dwie łapki w górę !!!! cudo cudo :))) http://annakrucko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję się również. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. śliczności!!!!gratuluję talentu :* ustawiam się skromnie w kolejce....
    pozdrawiam, Beata
    holix14@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuje jako: Karolina Małgorzata
    mój e-mail: karolina.drabek@onet.eu
    zamieściłam baner na moim blogu

    cudny koszyczek czekam da wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowny koszyczek... bardzo by ładnie wyglądał na świątecznym stole...
    zapisuję się więc z nadzieją... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspaniały koszyczek! Już bym miała prezent dla mojej chrześnicy.:)) Świetnie się prezentuje.:)

    Obserwuję jako: 92ana
    annaszuba@op.pl
    banerek jest na: czytamysobie.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. chętnie wezmę udział:) szatko01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. ale świetny koszyczek!
    ja bloga nie mam, ale z chęcią dopiszę się do kolejki
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się.
    Bloga niestety nie mam.

    Obserwuję jako: Fluffy
    e-mail : fluffy101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również chętnie powalczę o to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :) mój blog: lacarottelaframboise.blogspot.com/ obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Koszyczek jest przecudny!!! Zgłaszam się:)
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. O kurczaki.. Ale to to ładne! Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuje jako AP i tutaj wszystko podoba mi się

    dziewczyna50@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. koszyczek prześliczny.gratuluję pomysłu i talentu.zgłaszam swój udział w rozdaniu.bloga nie posiadamg. mój adres aniazygmunt211a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolejka jak za komuny:) ale chętnie postoję po taki odjazdowy koszyczek, tulipanki też masz boskie Info o candy TU

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja się grzecznie ustawiam w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  104. Jest piękny! Oryginalny i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Podobnie jak inni bloga nie posiadamy lecz do Candy się zgłaszamy.
    Bo koszyk zachwycił nas jest tak piękny , że chce go każdy z was :)
    Więc maila zostawiamy i serdecznie pozdrawiamy.
    Rober email fanigosi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. I my chcemy mieć w domku na święta takie cudo. Bloga nie posiadamy lecz ten chętnie uwielbiamy :)
    a.100krotka@o2.pl

    Pozdrawiam:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  108. Prześliczny, ja też chcę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  109. Słodki ten koszyczek, ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Hej, razem z córką klasycznie piszczymy na widok tego koszyczka. Pozdrawiam. Zapraszam na mój blog ogrodaleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Fantastyczny koszyczek, już widzę moje dziecko niosące w nim święconkę..... :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuje się do candy.
    Piękny koszyk Gosia niunia21071988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się do Candy
    Bloga niestety nie mam.
    Robert mail robertsob1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się super nagroda
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  116. Jaki oryginalny koszyczek! Piękny!!! Awwwwww...Ustawiam się w kolejce po królisie:) Obserwuję i bannerek dałam u siebie.

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie przyłączę się do zabawy. Banerek już jest na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudny :) w poszukiwaniu inspiracji trafiłam na Twojego bloga i będę częstym jego gościem :) pozdrawiam i w kolejce się ustawiam :)emi700@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  119. Fajnie by było w takim koszyczku nieść święconkę. Ustawiam się w kolejce :) mój mail: dgold@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgaszam się Super koszyczek. Post konkursowy udostępniony na FB

    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się!
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. moja Niunia byłaby zachwycona gdyby mogła w tym koszyczku iść poświęcić pokarmy - także zgłaszam swoje przystapienie do Candy
    Zapraszamy do nas :)
    obserwuję jako mati

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuje się do candy. Bloga nie posiadam. Robert robert.so@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  125. Ustawiam się w kolejce, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Wpisuje się na listę kolejkową i ja :-)!

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudny koszyczek. Ustawiam się w kolejeczkę po takie cacko. Banerek jest na moim blogu. Pozdrawiam AGA.

    OdpowiedzUsuń
  128. I ja ustawię się w kolejce. Żona i córka byłyby zadowolone z takiego prezentu na święta. Dodam jeszcze, że pierwszy raz córka będzie miała przyjemność iść albo jechać z koszyczkiem.
    Bloga nie posiadam.

    Daniel, nataleum@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Śliczne, słodkie, świetne !! Udostępniłam jako Bobianna Brzęczy, obserwuję jako Aikee :)
    Bobianna, nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Witam sąsiadkę :) - mieszkam niedaleko Bydgoszczy :)

    Z chęcią się zapisuję, koszyk jest cudny, poszłabym z nim na święconkę :)

    OdpowiedzUsuń
  131. niesamowity, wyjątkowy i genialny. Oczywiście staję w kolejce po to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  132. ufffffff zdążyłam i zapisuję się z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam ☼ cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  133. w ostatniej chwili zdążyłam :))))

    trzymam kciuki za siebie ;)

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetny jest ten koszyczek z króliczków jak i reszta prac umieszczonych na Pani blogu:)Są one dowodem na to,że jakiekolwiek rzeczy wykonane własnoręcznie są originialne, piękne i co najważniejsze to bezcenne. Nic więc dziwnego,że każdemu się podoba koszyczek i każdy chciał by go mieć... Nie liczę na to, że zostanę wylosowana, mimo to zostawiam po sobie ślad, o to mój e-mail: justyna.pastula1710@onet.pl (niestety bloga nie posiadam)
    Pani Joanno? Życzę dalszych owocnych pomysłów.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...