środa, lutego 27, 2013

Królicza rodzinka


Królicza rodzinka powstawała bardzo długo,
 jak na moje możliwości.
Pani, która je zamawiała,
 bardzo szczegółowo opisała mi, jak mają wyglądać.
Także nie miałam problemu z umiejscowieniem jakichkolwiek ozdób,
 ponieważ miałam wszystko "czarno na białym".
Króliczki już doleciały do właścicielki i z tego co wiem, 
również podobały Jej się "na żywo" :)

Rodzinka:

Ona:


On:

Dzidzia:

 I znowu razem:


Dziękuję Wszystkim za życzenia zdrówka.
Przydadzą się na pewno.
Słaba jeszcze jestem i szybko się męczę...
No i jeszcze ten kaszel, zamęczyć mnie chce,
a najbardziej denerwuje mnie, że brak mi sił na szycie...
Zdecydowanie żądam Wiosny!

Aha, i pamiętajcie o moim Candy (klik)


36 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy nam pokazujesz podziwiam zapraszam do mnie częściej pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne! Całą rodzinka prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana pracami i w ogóle całym blogiem!! Dodaję do obserwowanych bo nie mogę oczu nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh...wspaniałe, po prostu boskie te króliczki!! Nie mogę się napatrzeć. Jak fajnie się razem prezentują:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze na moje usta same cisną się ochy i achy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka rodzinka:-)))) A uroku dodają im te wspaniałe kwiatki na ubrankach:-))Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu dzo zdrowia:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze!!! Wiosna w pełni!! Śliczna rodzinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne,uwielbiam Twoje szyjątka:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka sympatyczna rodzinka. I jakie piękne ubranka.Kuruj się i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech zgadnę, najmniejszy zajął CI najwięcej czasu? ;)
    Ja muszę przyznać, że nie przepadam za takimi zamówieniami, gdzie ktoś z najmniejszym szczególikiem wymienia mi co chce, ale takie gdzie słyszę rób co chcesz też nie są moimi ulubionymi :)))) Wiem, wiem, ciężko mi dogodzić :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że najpierw mnie to przeraziło. Może dlatego też tak długo je szyłam:)

      Usuń
  12. rodzinka królicza super wyszła, dla Ciebie chyba nie ma rzeczy nie możliwych do uszycia:)
    dużo zdrówka :) wiosna już tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to wolę ,jak przy zamówieniach mam pozostawioną wolna rękę ,ewentualnie jakieś ogólne wskazówki,po prostu lubię szyć po swojemu;))
    Królicza rodzinka jest sliczna i taka wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Królicza rodzinka słodka, wiosną pachnie, szczegóły dopracowane, życzę szybkiego powrotu do zdrowia i odzyskania sił :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna rodzinka nie dziwie się,że zamawiająca zadowolona,bo nie mogło być inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne króliczki♥Pięknie ubrane i dopracowane,słodkie:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocza rodzinka, bardzo sympatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze!!! Jaka super królicza familia ;)
    Świetnie się razem prezentują ;)
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne-pozazdrościć talentu-wszystko u ciebie rewelacja-ja dopiero zaczynam ale zapraszam również do mnie,może coś się spodoba-kasia
    k-deko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy, wspaniałe króliczki.Ja tez mam swoich ulubienców....Dodałam Twój blog do obserwowanych bo uważam,że warto.Będę tu częsciej zaglądać. Spokojnego dnia i zapraszam w moje strony:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale wygląda ta królicza rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana chodzę po Twoim blogu i zastanawiam się czy jest coś czego nie uszyłaś...
    Cudne rzeczy, cudne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam po wyróżnienie. Może Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna rodzinka!!! Piękne prace, zostaje tutaj, będę obserwować i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz niesamowity talent - królicza rodzinka jest piękna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ktoś kto nie posiada takiej cudownej zabawki nie wie co traci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...