niedziela, lutego 10, 2013

"W oczekiwaniu na wiosnę"...


...taki tytuł ma wyzwanie u Beatki :)


Postanowiłam zgłosić do tego wyzwania PODUCHY, 
które uszyłam dla mojej Ani.
Córcia wzięła je wszystkie
 do swojego pokoju w internacie
i teraz może się opierać o ścianę,
nie narażając swoich plecków na cierpienia ;)

Na tym zdjęciu jeszcze nie są wszystkie, bo brakuje "R"...

Najpierw uszyłam poduchę z mięciutkiego zielonego futerka:


Potem powstała poducha kwiatek,
która tak wygląda z jednej strony:
Środek ma "futerkowaty"


A tak z drugiej:

Wreszcie dwie poduszki róże.
Uszyłam je na podstawie Tego kursu (klik)

Są w zielone kropeczki,
bo uszyłam  dla Ani Takiego aniołka (klik)

Z jednej strony:

I z drugiej strony:

I wszystkie kwiatuszki razem:

A to moje pierwsze literki trójwymiarowe,
takie bardzo "poduszkowate":
(to zielone, to futerko jest)

A tak wyglądają od tyłu:

Do uszycia takich trójwymiarowych literek,
bardzo pomocną stronkę polecam
TUTAJ (klik)

A takie są duże:
  
Agnieszka bardzo lubi pozować:)
I na dodatek ma identyczne inicjały jak Ania:)


 No i koniecznie muszę się pochwalić moją 
"super pomocnicą", która bardzo lubi wypychać:)
  
Tak na poduchach można sobie poleżeć:

 A tak wyglądają wszystkie poduchy na łóżku
Ani, już w internacie:

Pozdrawiam :)


28 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię serdecznie do udziału w Cyklicznym Wyzwaniu Kwiatowym na moim blogu www.totkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne poduszki! pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    ...Jestem u Ciebie pierwszy raz ,ale jak tak sobie pobuszowałam po Twoim blogu to ŁAŁ !!!!! pozazdrościć takich zdolnych paluszków :))) Z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów ...Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety!Te poduchy są genialne!Za każdym razem budzisz mój podziw swoimi pracami♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są poduchy kochana życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie świetne poduchy :)
    tamten fotel się sprzedał jeszcze tego samego dnia a jeśli Cię taki interesuje proszę o kontakt na meila ew.wozny@gmail.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, wiosenne poduchy:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja! Udało Ci się!!! Z tymi literami! Zdradzisz jak je uszyłaś :)))) Właśnie planowałam "A" uszyć, ale jak sobie pomyślałam, że czeka mnie to co przy "M"...
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj chciałam dodać linka, bo widziałam gdzieś w sieci jak się szyje taką literkę....i od wczoraj nie mogłam znaleźć, ale, że jestem uparta udało mi się w końcu:)
      Już dodaję go do powyższego postu:)

      Usuń
    2. I do zakładki " Tutoriale moje i innych".

      Usuń
  9. Cudne te poduchy i tak wiosennie się zrobiło : ) Literki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne,pięknie się prezentują na łóżku Córci,a pomocnika masz pierwsza klasa -świetna też z Niej modelka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiosenna praca, dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde cudne,a te kwiatkowe mega -szczególnie ten kwiatek z płatkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie poduszeczki piękne. Kolory wiosenne a ta z płatkami jest naj.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Joasiu, prześliczne są wszystkie. Takie cudne energetycznie wiosenne kolorki, zapraszają, żeby się w nie wtulić. Pozdrowienia i słowa uznania dla małej pomocnicy. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduchy super i do tego w moim ukochanym kolorze zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest cudne:)Ale poduszki kwiatki super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki pracuś z naszego Słoneczka. Literki bomba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne poduchy i sliczne zdjęcia córci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie to już wiosna pełną gębą :) a podusie takie zieloniutkie

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. I do not even understand how I finished up right here, however I believed
    this post was great. I don't understand who you might be but certainly you're
    going to a well-known blogger in the event you are not already.
    Cheers!

    Here is my webpage :: social marketing

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są wszystkie! Ale z Ciebie pracuś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...