czwartek, lutego 14, 2013

Walentynkowe Amorki i koty


Uszyłam takie śmieszne Amorki:




 Są duże na 13 cm 

 I Walentynkowe koty.

Myślicie, że są takie same...
Ale nie:)
Zachciało mi się eksperymentów, 
i postanowiłam spróbować zrobić "stojącego" kota,
z marnym skutkiem jednak...
bo kotek stoi, tylko jak się o coś oprze... 

 A tak wygląda obrażony kotek:):):):) 

I jeszcze uszyłam inne koty klamkowce,
które są na zdjęciu razem z "Walentynkowym" kotkiem.

Wczoraj miałam urodzinki,
a moja "trójca" znowu chora,
 więc w przerwach między podawaniem syropków
szyłam dla Was niespodziankę,
którą pokażę w najbliższych dniach...

Pozdrawiam:)




27 komentarzy:

  1. Słodkie amorki a kocury są odjazdowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodkie amorki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie amorki,a kociaki super :)
    U nas też choróbsko się panoszy.Straszny katar i kaszel dopadł młodszą ,a teraz starsza zaczyna smarkać :(
    Wszystkiego najlepszego Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kociaki są rewelacyjne..:) ale amorki też są słodkie

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń, zdrówka dla ,,trójcy'' :) a te amorki, golaski urocze, koty śliczne, ten guzik zawodowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne amorki i kociaki też:) słodkie takie:) oo ciekawe co to za niespodziankę masz do pokazania:) cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego duzo zdrowka i dalszej weny tworczej.A aniolki i koty sa fenomenalne

    OdpowiedzUsuń
  8. Amorki to przesympatyczne słodziaki. Świat od razu robi się weselszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są Twoje szyciowe tworki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całego ogromu powodów do uśmiechu życzę Ci/Tobie z okazji urodzin.
    Obrażony kot jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zwykle pracowicie. Amorki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, żeby twoje smerfy nie chorowały i wszystkiego co sobie wymarzysz. Amorki śliczniutkie a koteczki urocze.Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne golaski :) Idealnie podręczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚLICZNIE WYSZŁY WALENTYNKOWE ANIOŁKI :)POZDRAWIAM CIEPLUTKO .

    OdpowiedzUsuń
  15. Amorki są obłędne :) buzia sama się do nich uśmiecha :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Amorki super,ciesz się iż materiały się przydały.Życze dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ciekawa czy poznasz, że użyłam tych wygranych od Ciebie:)
      Jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  17. Wszystkiego co najlepsze i jak najmniej chwil,kiedy podajesz syropki:))
    Szyjątka jak zwykle doskonałe-obrażony kot mnie powalił,nie wspominając o amorkach:))
    ściskam mocno i zdrówka dla Trójcy.pa pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne, urocze te małe amorki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Te małe aniołeczki sa przesłodkie:))Zdrówka Wam zyczę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ one wszystkie są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mnie po nominacje :-)
    Koty przecudowne!!!! Podbiły moje serducho:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. No amorki są genialne!!! Cudeńka! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...