poniedziałek, lutego 04, 2013

Wiosna idzie...,


...bo traktory ruszyły w pole :)

Jadą grzecznie, gęsiego...

Kierowca w każdym siedzi,a jak:)

Tylko pługa nie mają;)

Ten zielony jest bardzo podobny,


 Niebieski, a właściwie turkusowy

Czerwony

A tutaj część praktyczna, co z takimi traktorami można robić:
Można się do nich przytulać, bo są mięciutkie:)


 I można z nich budować wieżę:)


Agnieszka, nie mogła się z nimi rozstać, 
a na otarcie łez, zażyczyła sobie, aby mama uszyła...koparkę:)
Także muszę pomyśleć, jak do takiego "cosia" się zabrać;D

*********

Jeszcze się pochwalę, że dostałam wyróżnienie od Muraski (klik)


Za które bardzo serdecznie dziękuję:):):)
Wybaczcie, ale nie pociągnę zabawy dalej...

Pozdrawiam serdecznie:)




25 komentarzy:

  1. Rewelacja !!! Jak Ty to uszyłaś ? Mój synek byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czadowe:) Ahh...zazdroszczę talentu do szycia :) Gratuluje wyróżnienia, w pełni zasłużone !! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jakie duże!!!Niech ta wiosna już przyjdzie:)
    Oczywiście bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne traktorki i takie duże!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana one są świetne:)Jak Ty je uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na początku patrze ,że malutkie te traktorki, ale pozniej patrze a one takie duże, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajesz czadu,dziewczyno!Zajefajne są te traktorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To mama teraz koniecznie musi uszyć koparkę,bo traktory są po prostu świetne :) I jakie duże i jak równiutko uszyte :) SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superrrr:-)) Fajnusie te traktorki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam traktory na miniaturce popędziłam ile sił!! Sa extra, mój syn byłby wniebowzięty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Traktory są rewelacyjne. Myślałam z początku są małe, a tu się okazało, ze jak na taki pojazd przystało są pokaźnych rozmiarów. Piękne kolory i takie mięciutki:))))
    A może od razu kombajn "Bizon"? Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe traktorki.Jesteś naprawde,,Pracowite Słoneczko".A Twoje dzieci są szczęśliwe mając tyle maskotek. Jeszcze uszyte przez własną Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Traktorki są the best wcale się nie dziwię masz zamówienie na koparkę, a potem proponuje jeszcze walec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja traktorki!i jakie duże :)I z koparką sobie na pewno świetnie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiety na traktory!!! Cudne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj kochana zapisałam blog i zaobserwowałam,pozdrawiam i zapraszam na poczęstunek

    OdpowiedzUsuń
  17. Traktorki-rewelacja!!!!I jakie kolorowe-piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tzn że je sama uszyłaś?! Są fantastyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super traktorki :) U mnie nasionka i nawozy a tu traktorki :):) Rolnictwo rośnie nam w siłę :):)
    Ale muszę napisać, że jak otwieram Twojego bloga i pojawia się Teodor "Błochaty" z lekkim zezem i dwoma zębami, to po prostu się rozpływam i chociaż miałabym najgorszy humor albo chandrę to mija jak ręką odjął. On jest po prostu cudny :):):) więc ostatnio zaglądam tu często :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie oniemiałam! są genialne, a pan Świnka w turkusowym nawet mi pomachał :) ciekawa jestem tej kopary!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne~!!!!!
    Mój starszy się zapatrzy, pewnie będzie mnie męczył.
    A mnie niemoc twórcza dopadła i na blogu i w szyciu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...