sobota, lutego 02, 2013

Zawieszki na klamkę, koty, papuga, robal i wyróżnienie, czyli robię porządek

Kota uszyłam jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Miał być dużo większy od swego pierwowzoru.



Tutaj razem dla porównania wielkości: 



Uszyłam takie zawieszki już jakiś czas temu:


  Samochód naklamkowy wersja pierwsza:


A tak wisi na różnych klamkach:


Samochód naklamkowy wersja druga:


Tak sobie dynda:


 I kotek też naklamkowy:


Wisi:


Powstała też papuga:


Tu przysiadła na latarence:


I jeszcze powstał robaczek w fioletach 2 :


Najpierw był bez buziaczka,
ale potem według zamówienia dorobiłam uśmiech.
I co, która wersja jest ładniejsza,
z buziaczkiem, czy bez buziolka?



*************
Pochwalę się jeszcze , że dostałam wyróżnienie

Oto pytania od Beni i moje odpowiedzi na żółto:

1. Lubisz ruch czy lenistwo?  - Lenistwo
2. Wakacje w Polsce czy za granicą? - w domu czyli Polska
3. Jedzenie domowe czy w restauracji? - domowe
4. Ulubione kwiaty? - bez, jaśmin, konwalia
5. Wieś czy miasto? - wieś
6. Jazda samochodem czy rowerem? - samochodem
7. Pijesz wodę czy sok? - herbatę
8. Ciasto sama upiekę czy kupię?  - i tak i tak zależy od sytuacji
9. Książka czy film? - książka
10. Telewizja czy radio? - radio
11. Wolna chwila z przyjaciółmi czy w samotności? - samotność


Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie.
Wybaczcie, ale nie pociągnę zabawy dalej.


  Pozdrawiam:)


25 komentarzy:

  1. Piękne ! Kociska mnie powaliły a ter robaczek to zdecydowanie mi się podoba z uśmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, matko,ale wymiatasz!Już nie wiem co mi się bardziej podoba....no te auta to mnie rozwaliły;)Superanckie zawieszki!A ten robaczek jest taki słodziuśki....no i co???Zmuszona jestem wzdychać,ochać i achać:):):)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa ... ale się naszyłaś:) wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  4. super! autko na klamkę rewelacyjne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki fantastyczne,a papuga i robaczek bombowe :) Z uśmiechem zdecydowanie lepiej robaczkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szalejesz!!!!!!!!!!!!!!! tyle nowych ozdób!!!!!!!!!!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy robisz :) Bardzo podobają mi się wszystkie dyndałki (naklamkowce) no i lalki, anielice i nie tylko :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zawieszki są piękne. Papuga jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wróciłam znowu do was na blogspot znamy się byłam na blogu o wszystkim.Pozdrawiam Agata.

    http://agatka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co stworzyłas jest sliczne ,ale papuga ,że tak powiem wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj, a ja Cię wyróżniłam na swoim blogu. Mimo wszystko zapraszam po odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cuudowne, ale najbardziej urzekły mnie samochody!! Boskie są, myślę że girlanda do pokoju z nich byłaby cuudnym pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i pomysłowe prace:). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne klamkowce! wszystkie! Oczywiście z buziaczkiem fajniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem wielką kociarą - więc te kocie zawieszki od razu wpadły mi w oko ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zawieszki:)Z buźką fajniejszy:)Radośniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Samochodowe zawieszki są rewelacyjne a robalowi z uśmiechem do .... twarzy (?)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak ja też jestem za samochodowymi zawieszkami bo takich jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. BRAK SŁÓW BOSKIE TO JEST..SUPER...KOTEK WYMIATA!!!oj..ale masz talent, bardzo to wszystko mi się podoba...BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy sprzedajeesz ? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...