wtorek, marca 19, 2013

Koszyki szyte idealne na Wielkanoc :)


Dziś szybciutko pokazuję, 
jakie to koszyczki poszyłam w zeszłym tygodniu.
Szyłam je caaaaaaaaaaaaaaały  tydzień
  i już nie mam, ani jednego:)
Wszystkie  wyruszyły w świat:)

Na różowo:

Na czerwono:
Na zielono:
Na niebiesko:

I na fioletowo:

Nieśmiało przypominam, że biorę udział w konkursie, 
na "Szyciowy Blog Roku".
Konkurencja jest ogromna i wątpię abym ckolowiek wygrała,
ale grzechem było by nie spróbować,
ponieważ nagrody są bardzo kuszące.



Także ślicznie proszę o głosik na mnie 
TUTAJ (klik)
Dziękuję pięknie:)

  Pozdrawiam wiosennie, na przekór tej zimie, 
która jeszcze mi za oknem białym puchem śnieży.



37 komentarzy:

  1. Piękne koszyczki, bardzo mi sie podobaja i nie dziwie sie ze juz ich nie masz :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne a te pastelowe z chęcią bym przygarnęła :)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne - to prawda ale to pirewsze różowe, najniższe... ehhh cuuuudneeee ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. głosik oddany:) a koszyczki cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie cudne, kolorowe, wesolutkie, boskie!!! a niech w świecie wiedzą jakie my tu mamy Pracowite Słoneczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne koszyczki ;)
    zagłosuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te koszyczki masz naprawdę talent.Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te koszyczki! Już zagłosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te koszyczki i jak bym miała wybierać,który mi się najbardziej podoba to byłby wielki problem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, jaka mnogość koszyczków :) Co jeden to piękniejszy :) W lewym zielonym i lewym czerwonym po prostu się zakochałam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczki są fantastyczne!
    Głos oddany:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są fantastyczne:)I nie dziwię się, że już żadnego z nich nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczne koszyczki. Pewnie dlatego się rozchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne koszyczki, głos oddany, życzę Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Glosik polecial a koszyczki REWELACYJNE!

    OdpowiedzUsuń
  16. są wspaniałe niewiem ktore kolory bardziej mi się podobaja każdy z osobna jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne :) Te zielone kolorystycznie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie dziwię, że żaden koszyczek nie został - one są prześliczne!!!
    Głosik oddany!

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ one sa śliczne,w zielona krateczkę moje ulubione:))Powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ile koszyczków:) jakie kolorowe i wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pięknośći :) głos oddany :) nie mogło być inaczej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Słoneczko kochane...koszyczki są prześliczne...♥Życzę powodzenia w konkursie♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego :) mam nadzieję że wyczarują nam wiosnę na święta. Zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super koszyczki :) Bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne są, nie dziwie się zatem, że poszły jak świeże bułeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne koszyczki!!!Głosik oddany i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wcale mnie to nie dziwi, że już ich nie masz. Sama chętnie bym przygarnęła taki piękny koszyk. Są świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ale swietne pierwszy raz widze.ekstra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...