wtorek, marca 05, 2013

Misiowo

Uszyły mi się
 takie misie:)



Ten jest dla mojej starszej córy Ani.


Dlaczego z takich tkanin?
 A żeby miała do kompletu do Tych swoich poduszek (klik)
Trochę dziwnie ta głowa wygląda, 
ale futerka troszkę zabrakło.

Oczywiście zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru futerka.
Żeby pokazać jego soczystą zieleń, 
biegałam nawet z aparatem i z misiem po ogródku,
aż się nim moje koty zainteresowały:

 I oczywiście tradycyjnie Agnieszka z misiem,
 żeby pokazać jaki jest wielki,
bo ma aż 45 cm.

I miałam uszyć jeszcze dwa 30 centymetrowe misie.
Ciałka mają z polaru.
Jeden to Pan miś Policjant z drogówki,


a drugi, to miś z Żandarmerii Wojskowej.

I razem:
                                         
Więcej namęczyłam się z tym beretem,
niż z tą czapką policjanta.
Do końca zadowolona nie jestem,
ale cóż, misie znalazły już właścicieli,
więc się chyba spodobały.

 A tu oddalają się na służbę:)
Pa, pa:)

***
I jeszcze przypominam o moim Candy (klik),
bardzo się cieszę, że coraz więcej chętnych się zapisuje.


***

Ach i muszę koniecznie się pochwalić
aż dwoma wyróżnieniami, jakie dostałam od
za które serdecznie dziękuję:)



Oraz wyróżnienie od Ewy z Origami-Pasja (klik)


Dziękuję z głębi serca za te wspaniałe wyróżnienia,
ale wybaczcie, że nie pociągną zabawy dalej.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich 
zaglądających w moje skromne progi:)



36 komentarzy:

  1. Świetne są te misie!!Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie urocze, wspaniały pomysł z ubrankami. Wykonanie perfekcyjne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie cudne,mundurki dopracowane:)) podziwiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wyszły.Są takie inne.A ja uwielbiam inność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne misie. Miś policyjny wyjątkowo w moje serce zapadł (poczułam więź zawodową).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne Chłopaki - Misiaki! :-)
    A ten zielony jaki wielki! Jest się do czego przytulić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te misiaki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misie rewelacyjne! Najbardziej przypadł mi o gustu policjant!Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  9. te misie mundurowe są cudowne! Bardzo mi się misie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miśki są cudne-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie te misie cudowne, te tematyczne - odlot !!!!!!!!!
    zastanawiałam się po co ta wstawka na główce misia, ale teraz wiem - na Agnieszki brodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne!!! a ten wojskowy no genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne misiaczki. U mnie to się samo nic nie chce szyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są fantastyczne, ta głowa urocza, myślałam że specjalnie ;))) A mundury rewelacyjne, naprawdę nie mogę się napatrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne misie :) ten wojskowy super:) hehe ah Ty to masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne myślę,że będą kochane przez swoich małych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny misio :) Mam nadzieję , ze kiedyś podrzucisz wykrój :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Misiaki są rewelacyjne,a te w mundurach...za mundurem panny sznurem♥♥♥Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ten zielony jest duży i super przytulny;-)) Żandarm mnie powalił, uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak literki pamiętam to chyba do ineternatu dla córci?teraz będzie nie zły komplet.Miśki extra:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne!!Ten zielony jaki duzy ,a "mundurowi" są fantastyczni,idealne odwzorowanie,zandarm meega fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Misie mnie powaliły!!! Te mundury idealne :-)Niezle się napracowałaś. Mega są :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne te misiaczki,sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne są Twoje zabawki.. a te mundurowe misie to już całkowicie odjazdowy pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  25. Misiowy żandarm podbił moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ALE CUDA tworzysz !!! fajnie że do Ciebie trafiłam :)))

    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne są misiaczki, a zielonemu nie zabrakło materiału, tylko wiosna mu się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zielony miś jest słodki:)Ale te dwa misie niżej rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale odjechane te "mundurowe" miśki :D świetna, pomysłowa zabawka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...