poniedziałek, marca 25, 2013

Tulipany i dwie anielice :)


Jedna z anielic wraz z tulipanami
 była przeznaczona jako prezent na osiemnastkę.

Pokazuję szybko i uciekam, 
bo muszę jeszcze na jutro ozdobić dwa pudełka po butach...
a zamiast malować siedzę sobie na blogu;)

Osiemnaście tulipanów:


 Widok z góry:

I anielice, które mają po 57 cm wzrostu.


Jak na razie, są najwyższymi jakie do tej pory uszyłam:)


                                            Ta przypomina tą moją poprzednią (klik)




A to moja pierwsza anielica w kurteczce dżinsowej:



I jeszcze serduszko:

Dziękuję pięknie za głosy Wszystkim,
którzy głosowali na mój blog,
w  TYM (klik) konkursie.

Wiem, że nie mam szans dobić do czołówki,
ponieważ niesamowita (!!!) Pani Niteczka
(na chwilę obecną,
 a głosować można jeszcze do jutra)
ma aż ponad 3 tys. głosów.
Ale i tak dla mnie każdy głosik,
który otrzymałam jest bezcenny.
Jeszcze raz ślicznie dziękuję:)
Ja już wygrałam, 
bo mam Was :)





31 komentarzy:

  1. Tulipany cudne a i anioły piękne
    oh pracuś jesteś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fach w dloniach, ktory nie tylko cieszy ale przede wszystkim raduje oczy i wywoluje usmiech na twarzy.Podrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne anielice i świetne mają fryzurki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne anielice są piękne i słodkie miłego tygodnia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipany aż u mnie pachną :)Obdarowana osoba pewnie miała radochy po pachy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie jesteście fantastyczne i niesamowite :) i głosuję na Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tulopany są rewelacyjne!:) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są Twoje anielice i jak modnie ubrane :) A tulipanki nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiet przepiękny, a anioły z balejage powaliły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wiosenny bukiecik, aniołki również cudowne.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te tulipany :) Anielice wspaniałe, włosy mają cudne i ta kurteczka, modnie ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielica w szarościach jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne tulipany, jak żywe:) aniołki śliczniutkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu wiele pisać- ślicznie i perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ śliczny bukiet! A anielice anielsko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczności!!!Anielice rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te anielinki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne tulipany a Anielice... bardzo młodzieżowe ;-)))
    Trzymam kciuki za konkurs i serdecznie pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory wiosenne aż radość bierze jak patrzę na Twoje cudne szyjątka! ;)
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne tulipany a anielinki zachwycające,fajne maja ciuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne tulipany i anielice. Szczególnie żółta mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne tulipany♥Anielinki odlotowo wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  24. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...