piątek, kwietnia 12, 2013

Anielinka

Uszyłam taką anielinkę dla Patrycji,
córki mojej kuzynki:
(Wiem, że zbyt dużo zdjęć,
ale nie wiedziałam,
 na które się zdecydować...)








I muszę się przyznać,
że to jest pierwsza anielinka,
z której jestem bardzo zadowolona,
bo jest taka jak sobie wymyśliłam...
A że nie mogłam się na nią napatrzeć, 
(gdy była już ukończona)
to dodam jeszcze dwie fotki,
a co mi tam;)




A dla brata Patrycji 
 Łukasza, uszyłam literki...,







...które są w komplecie do 
A tak się razem z nim prezentują:


Mam nadzieję, że Patrycji i Łukaszowi
 spodobali się skrzydlaci stróże...


Anielinkę zgłosiłam na wyzwanie w "Starym Pianinie" (klik):



Pozdrawiam:)


38 komentarzy:

  1. Uwielbiam imię Łukasz ale to oczywiście tak na marginesie! ;)Pewnie się domyślisz dlaczego...
    Anielinka jest odlotowa! Te pończoszki z falbanką są super! Rzucają się w oczy! ;)Na pewno Patrycja będzie szczęśliwa mając taką Anielinkę!
    A literki podobają mi się nie tylko ze względu na to cuuuudne imię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie anielinka dla Patrycji jest przepiękna, podzielam Twój entuzjazm :) Te podkolanówki z falbanką to mistrzostwo!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielinka jest perfekcyjna :)Fryzura cudo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszla Ci Anielinka :) Ma cudne wloski jak i ubranko Pieknie uszyte :) Literki Suuper :) Na pewno spodobaja sie prezenty :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ma pończoszki! literki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinki uwielbiam... i zdjęcia oglądać też lubię więc nie narzekam ;-))) Pierwsza wyszła cudnie zwłaszcza te podkolanówki ;-)))... ale niebieski śpioszek też jest słodki... do imienia Łukasz mam sentyment gdyż ;-))) ehhh takie tam ;-)))

    A u siebie na blogu poprosiłam Cię abyś przesłała mi swój adres do wysyłki... karteczka na chandrę jest Twoja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mail: hesseth@o2.pl
      kolorowych snów życzę ;-)))

      Usuń
  7. Jak na pierwszą anielinkę to jest cudowna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno wszystko się spodoba, anielica śuper, te pończoszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna anielica taka zbuntowana nastolatka :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci wyszło!!!Jesteś mistrzynią w szybkich prezentach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, nie jedna dziewczyna zazdrościła by jej długich, zgrabnych nóg. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna! I literki jakie piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest niesamowita!!! Perfekcyjnie perfekcyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna laleczka. Wygląda na przebojową nastolatkę. Jeszcze pończoszki z podwiązkami. Aniołek i literki też piękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielinka śliczna, dopracowana, poszalałaś...;) Nio i ten spioszek o imieniy Lukaasz :))))super:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna dziewczynka, jak patrzę na nią to aż mi wstyd,w taki ostatnio letarg wpadłam.. A tu u Ciebie jeszcze śpioch i literki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna! A zdjęć wcale nie jest za dużo - ja uwielbiam zdjęcia w każdej ilości :-)
    Anielinka to niesamowita modnisia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I bardzo dobrze, że dużo zdjęć. Można ją obejrzeć dokładnie. Zazdroszczę Patrycji i Łukaszowi. Piękne, piękne dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anielica dla Patrycji to taka sexi jest nie??!!!! Te pończoszki i nogi ...................!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta anielinka! A te pończoszki... boskie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ma dlugie nóżki ta anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna i dopracowana Anielica.I te nogi:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale laska z tej Anielinki! świetna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne prezenty! Fajnie jest mieć taką Ciocię:)A lala tak dopracowana, po prostu idealna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anielica cudna! I ten Śpioch słodki....

    OdpowiedzUsuń
  26. Pończoszki jakie ma sexi ,sliczna jest ,literki i spioch też sliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna anielica, bardzo urzekły mnie jej stópki ;) Powodzenia życzę w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. O,wow!Jest cudna!...i taka sexi;)♥Komplecik śpioszkowy słodki♥...takich zdjęć może być więcej i jeszcze więcej:):):)
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze, ale nogi! Pierwszy raz widzę takie zgrabne stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna anielinka :) Super kurteczka i włosy !

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne anioły , zazdroszczę , jakbym szyc je umiaął to były by w każdym koncie domu hi hi , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chylę czoła, Anielina na prawdę -boska.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka ona jest słodka :) i ta kurtka...koniecznie chcę na nią przepis :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie ładne imię ;)
    I tyle razy ułożone :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...