sobota, kwietnia 06, 2013

Kaczucha


Gdy tylko zobaczyłam wykrój na Tę kaczuchę (klik) wiedziałam, 
że muszę koniecznie ją uszyć.
Chciałam uszyć cztery, ale niestety zabrakło mi czasu,
 bo nawet tę jedną szyłam dopiero w Wielki Piątek.

Na wykroju wyglądała super, 
ale  zamiast super zaokrąglonego brzuszka,
 wyszło mi takie "coś sterczące",
 więc stwierdziłam, że to nie jest brzusio tylko kuperek ;)

Kaczuchę przyniósł zajączek dla mojej najmłodszej córci Agnieszki
i od tej pory jest to Jej ukochana zabawka. 
Warto więc było szyć :)

Oto fotorelacja:

Kaczucha oczka ma wyszyte muliną.



I kuper zamiast brzusia:




 Tak można się bawić samą kaczuchą:


A tak kaczucha bawi się w chowanego:


Czy dojrzeliście jej wystający kuper wśród pisanek? :)

A jak już się wsadzi ją do koszyka, 
to można ją bujać i nosić i huśtać ;D



Pozdrawiam serdecznie zaglądających:)




31 komentarzy:

  1. :):) Super kaczuszka :) i co najwazniejsze corcia zadowolona :) Suuper dziewczynka :) Smiesznie wyglada ten kuperek wystajacy z koszyczka miedzy jajkami :) Spokojnej nocy Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta kaczucha!
    Nie dziwię się, że spodobała się Agnieszce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kaczucha!!! Nie dziwię się, że córcia ją pokochała od pierwszego wejrzenia :) Świetny duży dziób i te nóżki... A na dodatek wygląda na milusią :) Kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. kaczucha świetna jest a i pisanki są fajne bardzo


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaczucha...bajera!Ale te jajeczka w koszyku to jest bomba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło patrzeć tak wesołe zdjęcia, kaczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj.
    Zawartość całego koszyczka przypadła mi go gustu:-)
    I Kaczuszka i jej jajeczka:-)
    Pozdrawiam słonecznie dziś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna ta twoja kaczucha:)))boska,a kuferek fantastyczny :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Kaczucha jest Bobmbowa!!!! No super ;)
    A te koszyczki poniżej są fantastyczne!!!

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ,sympatyczna kaczuszka,a córcia jak fajnie pozuje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka kaczuszka i modelka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam taką kaczuchę, a Twoja Aga jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kaczuszka, widac, że sprawiła wiele radochy :D zapraszam na konkurs z moją biżuterią do wygrania :) http://przystankowa-ballada.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-wieczorynka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kaczkuszka jest lepsza niz ta z oryginalu :)
    Masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaczucha wyszła Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaczucha jest piękna,ale ten cudny uśmiech to jest bezcenną nagrodą za szycie

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna i bardzo sympatyczna:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kaczucha jest przeurocza i przesłodka,śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowa kaczucha,stworzona do przytulania♥

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka śliczna:)
    i wiele innych zabawek.Dojrzałam I Fineasza i Ferba i Fredke,Agent P też jest:D:D:D
    O aniołach i królikach nie wspomnę.Piękne prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...