poniedziałek, kwietnia 08, 2013

Owieczki trzy


Trzy białe owieczki
czekały na wiosnę,
Miały sukienki zielone
i były bardzo radosne
:):):)


Każda z nich w łapce wiaderko ma,
i są takie poważne, że ha ha:):):)

***
(Wiaderka kupiłam w empiku,
były jeszcze konewki, 
ale jakoś mnie nie zachwyciły)




Uszyłam już Kiedyś podobne (klik) owieczki.

Ta jest w kropeczki:



 Ta jest w kratkę:



A ta w krateczkę:



Wszystkie trzy znalazły swoje nowe domki
 jeszcze przed Wielkanocą:)

Pozdrawiam słonecznie :)




25 komentarzy:

  1. Proszę Pani-majstersztyk te owce i kaczuchy i wszystko czego się Pani tknie!!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oby się doczekały szybko na tą wiosnę :D
    fajne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne są, każdy chciałby mieć w domu taka słodka owieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne!!! I widać, że kosztowały Cię mnóstwo pracy. Tak misternie wykończone z tyloma szczegółami! Dobra robota:) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne... i te wiosenne kolory, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne owieczki i takie wiosenne,a wierszyk jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne owieczki, sliczne, kolorowe.Wspaniała praca w nie włozona.Bardzo mi sie podoba.iDELNA ROBOTKA:))Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudniaste owieczki wiosne przynoszą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne wyszly :) Piekne ubranka maja :) Ja sie jeszcze musze poduczyc tych ubranek :) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne! Aż się chce je tulić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne,sukieneczki cudne:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fantastyczne!!! Ubranka superanckie :) A z tymi małymi wiaderkami wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne owieczki:) Dla mnie naj... jest w kropeczki.Ubranka super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie CUDNE i takie RADOSNE...
    ale ta zielona w kropeczki... ;-))) ehh... ja tak kocham kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie, z tymi wiaderkami są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne, a te wiaderka bardzo im pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiaderka jakby stworzone z myślą o wiosennych owieczkach! Są słodkie i urocze zresztą jak wszystkie Twoje szyjątka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owieczek takich jeszcze nie widziałam.Świetne a ta wiosna widziąc takie owieczki już by mogła przegonić zime.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne i super ubrane owieczki,a te wiadereczka bardzo fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne owieczki :-) I w końcu wiem gdzie kupić wiaderka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie owieczki,wystrojone i pięknie i wyposażone,wyglądają bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...