środa, kwietnia 17, 2013

Poduszka gwiazda i Harry Potter


Uszyłam dwie podusie na urodziny
 dla Olgi - koleżanki mojej starszej córki.

Najpierw nie miałam kompletnie pomysłu,
co też uszyć, ale córa podpowiedziała,
 że Olga ostatnio zaczytuje się Harrym Potterem,
poszperałam więc w sieci i znalazłam ,

Oczywiście chciałam, 
żeby ta podusia jednak się różniła od tej "sieciowej",
 więc zrobiłam taki zawiązywany i rozwiązywany szalik.





     Z drugiej strony podusia tak wygląda:




A żeby naszyć te literki bardzo pomocny był
bez niego ani rusz!:)
W ogóle to ta poduszka powstała
ponieważ szyje Ona niesamowite podusie,
od których dostawałam oczopląsu,
aż w końcu odważyłam się takie coś uszyć:)
Dziękuję Aniu:*




Drugą podusię gwiazdkę wymodziłam dzięki





 I jeszcze doszyłam trzy żółte tulipanki,
które maja różny odcień zielonych listków i łodyg.



Tak prezentował się cały zestaw upominkowy,
jeszcze przed zapakowaniem z jednej strony:


I z drugiej:



Znowu było dużo zdjęć, 
ale znowu nie wiedziałam, które odrzucić...

Pozdrawiam serdecznie:)






23 komentarze:

  1. świetne.Ta pierwsza to arcydzieło jak dla mnie.Bardzo fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To sie solenizantka ucieszy :):) Suuper podusie jak i tulipany :):) Rewelacyjne Obie podusie :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z HP moja bratanica tez zaczytuję sie w Harym i ma bzika na jego punkcie


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite poduszki :) A nie miałaś odwagi szyć aplikacji :) Ktoś kto ma takie zdolności nie musi się niczego bać :D Pięknie i pomysłowo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne podusie! Pomysł z zawiązywanym szalikiem super! Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje słów do komentarza takiego dzieła. Piękna prezentacja. Wiem z doświadczenia, że w realu wszystko jest jeszcze piękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że tak dużo.. ;-))
    Można oczy nacieszyć... Ja się w tych tulipanach już dawno rozkochałam... a podusie... hmm
    Harrego też przeczytałam ale chyba już a duża jestem na podusię z idolem ;-))) mimo to podobają się obie bardzo ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ooooooooogromnym wrażeniem :) zwłaszcza tej poduchy z Harrym :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent przepiękny. Solenizantka na pewno będzie zachwycona. Nie tuzinkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Ci to wyszło!!! Jestem pewna, że koleżanka córci będzie zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze, że dużo zdjęć..uwielbiam twoje prace oglądać, podziwiać..wszystkie prace sa wspaniałe, poduchy super,z pomysłem....ale.ale...te tulipany ścisnęły moje serce..są piękne, brak słów ant określić ich piękno...marzą mi się takie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł z tym szalikiem, poducha świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudne te poduchy...świetnie wykonane:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna poduszka ! odrazu uśmiech na twarzy się pojawia :) aa mam pytanko :) jak robisz te metki ..."pracowite słoneczko" np. doszyte do poduszki ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Spisałaś się na medal!Podusie cudne,a ja bardzo się cieszę,ze kursik się komuś przydał♥Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. ...poducha Harrego nie ma sobie równych

    OdpowiedzUsuń
  17. HP w formir poduszki...REWELACJA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem w szoku, ale genialne poduszki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...