środa, kwietnia 10, 2013

Pudełka po butach dla Tymka i Wiktorii



Zrobiłam je dla dzieci mojej koleżanki i sąsiadki w jednym:)

Wiktoria jest miłośniczką psów haskich,
powstało więc pudło na skarby z obowiązkowym motywem pieska.
Pudło robiłam jak zwykle na ostatnią chwilę...
A że miało być na urodziny, to klej jeszcze nie wysechł, 
a już pudełko było u swej właścicielki:)
Zdążyłam na szybko uszyć 
tylko jednego tulipanka.



W środku:




Dziurka była z boku,
więc musiałam ją zagospodarować:



A tak pudło wyglądało na początku:



Dla Tymka miałam całkowitą wolość w dekorowaniu pudła,
 a skoro Tymek uczy się w szkole muzycznej w Solcu,
wymyśliłam więc, że pudło będzie takie trochę muzyczne:)

Inspiracją do tej metody ozdabiania,
w których po prostu się zakochałam.
Nie wyszło mi niestety "na miedziano",
tylko na złoto, ale i tak jestem zadowolona,
że znowu spróbowałam czegoś nowego:)
Tym bardziej, że to pudło było bardzo pracochłonne...

Oto ono:





I w środku:


A tak wyglądało na początku:


I obowiązkowa sesja z Agnieszką:




Pozdrawiam serdecznie i 
dziękuję ślicznie, za Wasze komentarze,
które mnie leczą z kompleksów:)





28 komentarzy:

  1. Super pomysł:)też muszę swoje pudla ozdobić,ale tak ładnie to mi z pewnością nie wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zaskakujesz nowym pomysłem na pudełko:)
    piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że Agnieszka też pod wrażeniem pudełek ;-)
    Fantastyczna robota z "niczego"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewela!!! Nie mogę uwierzyć, że to były zwykłe pudełka po butach! Kurcze, co za tuning :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To sie nazywa kreatywność:)
    Radość dziecka bezcenna.Teraz kolej na pudełko dla Agnieszki:)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudeleczka cudowne :) a o z nutkami extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klikając dzisiaj w moich obserwowanych blogach, twój blog, pomysłałam,że napewno coś pięknego zrobiłaś. I że to będzie zapewne coś ślicznego i pluszowego, A tU, NIEPODZIEWANKA. nie spodziewałam się tak wspaniałych pudełek. Sama nie wiem które śliczniejsze, które piękniejsze. Bardzo mi się podobają oba.Gratuluję pomysłu. No i teraz CZEKAM na pudełko dla Agnieszki:)))
    Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam ! super wyszły, jak w sklepie:) a jak zrobiłas to z nutkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karton okleiłam ręcznikiem papierowym, nadając chropowatą strukturę. Nakleiłam nutki, które wycięłam z kartonu. Pomalowałam najpierw czarną akrylową farbą, a potem złotą, też akrylową, ale ją już nanosiłam gąbką. Długo to trwało, bo za każdym razem trzeba było czekać, aż klej wyschnie.

      Usuń
  9. Muzyczne pudło niesamowite Ci wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się Agnieszce ,że robi takie miny, przecież takie cacka zrobiłaś, że ho,ho!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełka wyszły bardzo ładnie. Nawet nie podejrzewałam,że z pudełek po butach można wyczarować takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł!!! Nutki bajeczne a pieski.... też jestem miłośniczką piesków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pudełka! Totalna metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudła są świetne...
    może i ja kiedyś spróbuję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, to muzyczne bajkowo Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i pomysłowe pudełeczka. Chyba wymyślę podobne. Ciekaw kto wydziergał szydełkową koronkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł rewelacja ,pięknie te pudełka przerobiłaś !!Aż mam ochotę sama spróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolna z Ciebie kobitka:)pudełka bardzo pomysłowe i do tego praktyczne.
    P.SWczoraj trzy razy próbowałam dodać komentarz i nie mogłam:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe, pozdrowionka serdeczne.papa

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne pomysły :) Muzyczne pudło - rewelacja!
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeej kochana pudelka wygladaja Rewelacyjnie :) Ja chce zrobic prezent dla meza cioci i jej corki obie nauczycielki gry na pianinie ,wiec z nutkami idealne :):) Spokojnego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne te pudełka!!! A te muzyczne CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. O rety!!Jakie fajne są te pudełka,napracowałaś się,ale efekt jest wspaniały♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne przeróbki, a to nutkowe wyszło fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne, a mała modelka jaka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie się prezentują! Ale cuda wyczarowałaś!

      Usuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...