poniedziałek, kwietnia 22, 2013

Robal i misie


Robal z gruszką na urodziny
 dla dziewczyny,
 o przezwisku "Robal" :)





Guziki były drewniane pomalowałam je farbami akrylowymi,
dzięki gumce w ołówku zrobiłam kropeczki
i polakierowałam.


***

Według zamówienia,
 miał być znowu miś z żandarmerii wojskowej 
(Miś podobny był już Tutaj (klik),
ale podobno ten poprzedni miał dzióbek
 i miałam mu zmienić fizjonomię na bardziej płaską....
Ciałko więc zostawiłam od tego miśka "starego"
 i tylko głowę "zabrałam" od misia tidowego.

Oto co mi wyszło:




Ma prawdziwą sprzączkę:




I co jest "bardziej płaski"?

***

Uszyłam jeszcze dwa breloczki.
Podobny miś był już kiedyś tutaj (klik)

Ten jest dla męża:


A to jest wersja dla żony:


I razem:



Pozdrawiam:)




34 komentarze:

  1. Żołnierz rewelacja,a z robala na pewno będzie radość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj internetowa koleżanko:)Kiedy wchodzę na bloga..Twojego bloga zastanawiam się czym mnie zaciekawisz..Każda Twoja praca jest bajkowa, nieziemska. Robal super, nie dość, że super sam w sobie to jeszcze wspaniale uszyty i ...no po prostu genialny sam w sobie:)Miś żandarm...na poważnie:) Misie dla męża i żony będą niesamowitą niespodziewanką. Z wielką przyjemnością zaglądam do Ciebie....zawsze poprawiasz mi humor...i dziękuję:))A TWOJE prace są moimi marzeniami..Kiedyś, gdy będzie mnie na nie stać...to sobie napewno zakupię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. za mundurem...hehe, ale świetny miś , a ten robal rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie ,ten misio powalił mnie na kolana, jest Boski!!! :D Chyba się zakochałam :) Przepięknie szyjesz :)
    Pozdrawiam bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłowości :) Projekty fantastyczne i z pewnością przypadły do gustu zamawiającym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysły miś wojskowy powala :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za każdym razem jak wchodzę na Twój blog, to zdumiewam się, że można TAKIE coś uszyć ;) Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ świetne rzeczy szyjesz!
    Robal jest słodki, a Miś bardzo oryginalny!
    Podziwiam Twoje zdolności :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robali się boję, ale takiego jak ten bym chętnie przytuliła :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Robalek świetny, ale miś - żołnierz wymiata! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Robal cudny, miś kapitalny! Podziwiam Twoje szyjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robal wyglada rewelacyjnie :):) Mis wojskowy Suuper :):)Ale sie napracowalas BRAWO :):) Jak i breloczki sliczniutkie :):) Suuper szyjatka :) I na koniec tak zgadlas :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Robali nie lubię, ale ten Twój jest bardzo sympatyczny :) A miś żandarm - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robal super ale miś to już wyższa szkoła jazdy. Śliczniusie.

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo... może i trochę bardziej z plaszczony ;-)))
    za to robal rewelacyjnie.... choć.... takiego przezwiska to chyba meć bym nie chciała ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Robal sympatyczny i ma kapelusik. Miś wspaniały, może dodaj mu jakiś stopień oficerski na to zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej w oczy rzucił mi się mundur misia.Rewelacyjny,jak prawdziwy!!Takie dopracowane detale

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje szyjątka są cudne:) Miś w mundurze powalił mnie na kolana:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne... a miś rewelacja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny robal i miś! Tak, ma bardziej płaski pyszczek! REWELKA TE PRZYWIESZKI DLA ŻONY I MĘŻA!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny robaczek:0 Misiu w mundurze czaderski!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki robal, a miś zdecydowanie ma bardziej płaski pyszczek. Ale i tak oba są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne:))Żandarm świetny ,robal niesamowity ,a breloczki bardzo pomysłowe:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako przyrodnik kocham robala:) Jako dziewczyna kocham Misia, bo za mundurem panny sznurem:)) A jako wierna żona, kocham mojego męża:))) Wszystkie Twoje prace są do zakochania:)))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Posłuchaj Słoneczko i to pracowite na dodatek!
    1.Lubię Pracusiów.
    2.Kocham Słońce.
    3.Spodobały Ci się moje anioły, bo głosowałaś na 7!
    To są wystarczające powody, żebyśmy się zaczęły" obserwować".
    Zapraszam na 5porroku.blogspot.com
    Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dużo nowości !!! extra kolorowo :) dziekuje bardzo za poradniki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znowu rozkładasz mnie na części drobne!Posypałam się z zachwytu,pomysły i wykonanie na medal,pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNIE,KOLOROWO-PO PROSTU CUDNIE.Z0staję na dłużej-pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny ,a może na dłużej.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/ulotne-wyroznienie.html
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie!
    Strasznie pomysłowy ten Robal :) Bardzo mi się podoba to, jak go wykonałaś!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. To urocze ślimak:-)))
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna notka. Zaciekawiło mnie :)
    Pozdrawiam.

    + Zapraszam na nasze blogi :)

    "Każdy czasem potrzebuje rozpuścić myśli nie tylko w słowach."

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...