środa, kwietnia 03, 2013

święta, święta i po świętach...


Niestety nie znalazłam ani odrobinki czasu,
 aby dorwać się do komputera 
i złożyć Wam kochani życzenia świąteczne, 
więc teraz to nadrabiam 
i życzę wszystkiego dobrego "po świętach" :)

A oto co uszyłam jeszcze przed świętami:

Pisanki :


Pisanki na patyku:


Gąska i kaczuszka na patyku:



I cały komplecik w fioletach:


Czyli, kaczuszka, gąska i króliczek na patyku:

Oraz cała trójca
stojąca na drewnianych guzikach:

I oczywiście tulipany:
(Te pąki uszyłam z trzech części,
ponieważ wykrój na nie, wymyślałam sama 
i w łodyżkach mają druciki)


A te z dwóch części:
( do tych użyłam gotowego  Tego (klik) wykroju
i w łodyżkach mają już patyczki,
bo mi się ten fajny drucik skończył)




Edit:
Zapomniałam dodać najważniejsze zdjęcie :)
Oto one:



Tutaj (klik) dodaję dla Was
 kilka stronek rosyjskich,
dzięki którym można się nauczyć je szyć.


Pozdrawiam:)



23 komentarze:

  1. Wszystko piękne:)i gąski i tulipanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :) Tobie również wszystkiego naj...!
    Piękne, milusie dekoracje :) Tulipany są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności tu pokazujesz:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i za piękności, które radują me oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i kolorowo :) A te tulipany muszę podglądnąć, dzięki za namiary:) Tobie Asiu również wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje świąteczne! Tulipany powalają również i dzięki za linki do ich wykonania!!!! Najlepszego po świętach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te wszystkie dekoracje świąteczne! Kolorowo miałaś na święta!!! Fajnie, bo przecież musimy się jakoś ratować wiosennymi barwami, żeby kwietniowy śnieg za oknem nie dołował tak bardzo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, a mi się najbardziej podobają króliczki i tulipany w odcieniach fioletu. Gdybym potrafiła szyć, sama poszyłabym kilka takich ;) Pozdrawiam wiosennie w te zimowe dni ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jakie śliczne :) ta gąska z kaczusią są niesamowite ;) pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ozdoby ;) wprowadzają troszkę wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gąski, kaczuchy i zajączki rządzą!

    P.S. Cieszę się, że dołączyłaś do mojego candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudowne :) ale tulipany...wymiatają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne rzeczy a tulipany cudne!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wszystkie prace a w fioletowych tulipanach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowałaś się, jak zawsze piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piene i takie wiosenne, wbrew pogodzie za moim oknem...

    OdpowiedzUsuń
  17. ale duzo sliczności,Twoje tulipany mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U ciebie zawsze jest tak pięknie,kolorowo:)Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejuśku, jestem Tu pierwszy raz ale już wiem , że będę częstym gościem w Twoich progach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy Ty masz czas na to wszystko....
    Niesamowita jesteś,a dzieła spod Twojej ręki są CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się napatrzyć. Ten blog jest skarbnicą wiedzy. Pasja musi pochłaniać cały Twój czas wolny, ale tak warto żyć. Biorę przykład i rzucam się do maszyny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem i z pewnością będę się tu uczyć - cierpliwości i sprawności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...