poniedziałek, maja 20, 2013

Anioły dwa


Dawno mnie nie było...

Cóż... nic nie poradzę, na to, 
 że czas tak przeraźliwie pędzi w blogowym świecie
i niestety nie dam rady nadrobić wszystkich Waszych postów ...
Przepraszam...
Szyć szyłam, ale dużo gorzej z obróbką zdjęć...
I wciąż się zastanawiam, jak Wy dajecie rade,
żeby uszyć i wstawić zdjęcia na bieżąco????

Postaram się teraz nadrobić moją nieobecność,
także przez kilka dni zamęczę Was zdjęciami
 i znów wsiąknę...
w szycie...w życie...

****

Wasze komentarze (na moim blogu),
 teraz będą do moderacji,

ponieważ nie mogę sobie poradzić ze spamami,
które po kilkanaście dziennie ukazują się pd moimi
trzema postami. Wrrrr!

Też tak macie?


*****

Jakiś czas temu,
 bardzo spodobał mi się aniołek u Małgosi (klik)
Poprosiłam ją o wykrój,
 za który BARDZO pięknie dziękuję:)
Ale oczywiście nie byłabym sobą,
 gdybym czegoś nie pozmieniała:)




Temu aniołkowi zrobiłam dłuższe nogi:







A temu zmieniłam buzię:



*****

Otrzymałam  wyróżnienia:
od Oli (klik)


i aż trzy od Magdy z (klik)



Dziewczyny,
 bardzo pięknie dziękuję za te wyróżnienia,
ale wybaczcie, że nie pociągnę zabawy dalej...

Jeszcze się tylko pochwalę,
że dostałam przepiękną kartkę


Pięknie dziękuję za tę cudowną kartkę:*

Pozdrawiam:)






23 komentarze:

  1. Witaj, cieszę się, że wróciłaś, choć na chwilkę:) Piękne Aniołki aż się chce je przytulić..Tak samo cudne wyróżnienia i karteczka. Głowa do góry i uśmiechu życzę.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są Twoje szyte Aniołki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki! Dla mnie to idealna pamiątka na chrzest lub komunię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ja też się zakochałam w tych aniołka u mnie powstała dziewczynka:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Aniołki:-) Gratuluję wyróżnień:-) Joasiu ja też mam problem ze spamem, i dostaję jakieś anonimy z zagranicznych stron, więc też poblokowałam komentarze. Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu bardzo dziekuję za wspaniały prezent dla Michasi, dopieściłaś ją aniołkiem;)jest na honorowym miejscu.Pieknie szyjesz, dopracowane elementy nawet te najdrobniejsze, i tyle pozytywnych barw płynie. DZIĘKUJĘ!!!!! chciałam dla Was coś posłać ale adres zamoczyłam i się rozmazał, czy na @ mogę prosić jeszcze raz;)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne aniołki.Bardzo miła pamiątka z okazji Chrztu Św. Pozdarawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki są cudne :) A karteczka ,którą dostałaś w takich pięknych ,optymistycznych kolorach :)
    U mnie takie niechciane komentarze z zagranicznych stron przeważnie są w spamie,dlatego nie mam konieczności moderowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te aniołki :) Bardzo fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aniołki zachwycają !

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki urocze, fajnie że już jesteś na blogu, stęskniłam się za Tobą i twoimi cudnymi pracami. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ...ja też szyłam właśnie aniołka na chrzest:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te aniołki!Pomysłowy prezent na chrzest! Gratuluję również wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne,inne niż te chude anielice:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwierz, że nie tylko Ty nie nadążasz ze wszystkim, mam to samo :(

    Aniołki wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że wróciłaś ;-)))
    Szkoda, że tylko na chwilkę :P
    Uwielbiam wszystkie Twoje szyciowe dzieła więc te oczywiście też mnie zachwyciły...
    Cieplutkie pozdrowienia i uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też juz nie nadążam :)Spam i u mnie się zdaża,ale przeważnie od razu trafia do zakładki "spam"i nie publikuje sie na blogu.Aniołki są przecudne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj sie ja mialam kilka maskotek poszyc na koniec czerwca i sie okazalo,ze w zblizajacy piatek bedziemy jechac do Polski i tak teraz na raz: raz szyje raz dziubie na szydelku niespodzianki :):) Aniolki sa cuudne :) Podzielisz sie szablonem ? :) Bede wdzieczna :):) A tak wogole to ciesze sie ,ze sie wkoncu pokazalas :) Jezeli nie zdaze zagladac miedzy szyciem ,szydelkowaniem i pakowaniem nas to zapewne sie pokaze po powrocie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. super Asiu skąd ty bierzesz na to czas ? :)ja uszyłam ledwie parę podkładek a już w domu krzyczą że ich zaniedbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki wyszły Ci bosko widać w nich dopracowanie i twoje serducho:).Gratuluje wyróżnienia to w jakiś sposób wdzięczność za pracę jaką wykonujesz i dziewczyny to zauważyły .Zaś jeśli chodzi o wstawianie prac to nie obawiaj się nie jesteś sama mam tak samo jak ty czasem nawet nie zdołam zrobić fotki bo praca jeszcze gorąca wędruje do właściciela .Pozdrawiam cieplutko i wielkie dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...