wtorek, maja 21, 2013

Rakiety, autko i koty


Uszyłam takie rakiety,
(Są częścią większego projektu,
który pokażę w niedalekiej przyszłości ):




Jedna była dla Marcelinki, a druga dla Kajetana.


Ta była moja pierwsza,
no wyszła podobna trochę do jajka:


A ta już bardziej mi się podoba:




Uszyłam jeszcze taki samochodzik:



i z drugiej strony:


i od tyłu:

 I z przodu:

I koty, które wciąż zapominam pokazać:

 "Klamkowce" :
(te mają po dwie nogi)


I koty "Obrażone":
( te maja po cztery nogi)


Hmmm, dlaczegóż obrażone?
A dlatego, o:


:):):)

Pozdrawiam majowo:) 



18 komentarzy:

  1. Aleś natworzyłaaaaaaaaaaaaaa!!! Rakiety będą pewnie częścią kosmosu:) A klamkowce co ? ŻE guzik z pętelką, przynajmniej nie będą brudzić drzwi :)!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowite słoneczko jest faktycznie bardzo pracowite. Tyle wspaniałości. Rakiety odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koty, klamkowce genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Następna porcja fajnych prac:) Uwielbiam te Twoje obrażone koty:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super rakiety,czekam czego są elementem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem co jest najlepsze, co najbardziej zadziwia. Czy rakietki, czy samochodzik czy te klamkowce. Wszystko tak genialnie dopracowane, wszystko eleganckie, kolorowe i takie wesołe. Aż by się chciało mieć takiego klamkowca. Jesteś genialna, nie każdy ma taki talent:)Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę...praca wre :) Fajowe są te rakiety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe ale kociaki mają świetne kuperki :D Rakiety odlotowe :) To się napracowało Słoneczko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że przybyłaś na mojego bloga:))Zapraszam do zabawy...pamiętaj, każdy ten kto potrafi się cieszyć z małych rzeczy ma szanse..Więc..zabaw się i Ty:))Zapraszam Cię bardzo serdecznie:)) i pamiętaj-wcale nie jesteś pazerna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szytych rakiet kosmicznych jeszcze nie widziałam!
    A kociaki mają prześliczne "futerka"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne koteczki, cudne...........marzy mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ńie no kocie zadki mńie " rozwaliły" :D :) extra!!!! Wszystko piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace !!!! Jeszcze raz dziękuję za cudowne i piękne autko Aleksa :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te zabawki,a kotki przeurocze-super w tych wzorach wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O Matuchno, Ty uszyjesz WSZYSTKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona Pani pracami! Fantastyczne i nietuzinkowe. Pozdrawiam i życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale natworzyłaś, koty urocze, a te rakiety są świetne, już ciekawa jestem całości projektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...