czwartek, czerwca 27, 2013

Biskup


W tym roku piękną rocznicę miała moja parafia -
bo dwudziestolecie powstania.
Z tej okazji przyjechał do nas biskup Jan Tyrawa.
Wypadało więc podarować Mu coś niezwykłego 
i dlatego uszyłam ... biskupa.
Prezent wręczył w zakrystii
 oczywiście mój synek ministrant:)

Uwaga znowu cała masa zdjęć będzie, 
ponieważ część robiłam na dworze bez lampy,
 a część w domu z lampą
 i z żadnych tak naprawdę nie jestem zadowolona,
bo nie oddają rzeczywistych kolorów stroju...
A gdy narobiłam masę zdjęć,
okazało się że zapomniałam mu założyć krzyż,
który zrobił mój mąż ze spinacza,
a ja go pomalowałam złotą akrylową farbką,
więc musiałam od nowa biegać z aparatem...

Oto biskup w "stroju chórowym":




Poszczególne elementy stroju:





i cały strój chórowy:


A teraz macie jedyną i niepowtarzalną okazję,
 żeby zobaczyć biskupa "prawie" w negliżu:)


Spodnie w kancik:


Ładne ma buciki, co nie:)


Tutaj widać jak samodzielnie stoi 
w poszczególnych etapach ubierania:







I cała reszta zdjęć na dworze
 już z krzyżem na piersi:





A tutaj możecie zobaczyć,
kto skutecznie utrudniał mi robienie zdjęć, haha:)


No i na koniec nikt mi nie może zarzucić,
że nie mam zdjęcia z biskupem,
a co:)


Pozdrawiam serdecznie zaglądających w moje skromne progi :)





36 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł Biskup, jest uroczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. JEsteś nieziemska:) Piękną masz fotkę z biskupem;)))
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany:):) ale tematyka:D i co na to biskup????:Dten prawdziwy oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię zdjęcie z kotem. Biskup super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię zobaczyć i to z biskupem na dodatek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj uśmiałam się, jest uroczy. Napisz jaka była reakcja biskupa na prezent... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu:-) jesteś niesamowita:-) biskup wyszedł super:-) Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biskup w Twoim wykonaniu rzeczywiście wygląda jak biskup xD Świetna robota, zapewne namęczyłaś się ze zrobieniem tak cudownej lalki, bark mi słów. Całościowo biskup zasługuje na podziw, świetnie wykonany, widać że dopracowałaś i skupiłaś się na wszystkich szczegółach, które wbrew pozorom są dość istotne. Poszczególne elementy stroju są cudne. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    Pozdrawiam i zapraszam na przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny :) już Ci mówiłam, że jesteś zdolna dziewczynka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię, szyć takie małe ubranka. Biskup świetny i zdjęcie z biskupem to już coś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powaliłaś mnie na łopatki :) Super pomysł - domyślam się, że biskup był cokolwiek miło zaskoczony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. BRAWO Kochana :):) Suuper wyszedl ,kazdy szczegol dopracowany i Pieknie wykonany :) Ciekawa jestem reakcji Biskupa prawdziwego :):) Miiiiilo mi Cie poznac :):) Szczesciara z Biskupem zdjecie ma :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieto- publicznie rozebrałaś biskupa! No masz, że tak powiem temperament ;)
    Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. JOASIU, ALE MASZ FAJNE ZDJĘCIE Z BISKUPEM! fIGURKA NAPRAWDĘ DOPRACOWANA ...A CO NA TO BISKUP- WIESZ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak mi słów! Genialna praca. Dopracowana w każdym calu i jeszcze cały komplet odzieży. Wow! Prawdziwe pracowite słoneczko z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niesamowita i bardzo zdolna.Miło poznać Ciebie i biskupa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombowy!!! Nie ma rzeczy, której byś nie uszyła!!! i to z taką dbałością o szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super, dopracowany kazdy szczegól, cudny, nie mogę !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój biskup taki tłuściutki:)) Zdjęcie z biskupem to już coś :))))))
    Kolejny raz nieżle się pośmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialność i perfekcjonizm!!!:) Nigdy nie wpadłbym na to, że można tak świetną lalkę uszyć:) Pozdrawiam Cię!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita,mówię Ci :))Bombowy jest,a buciki ma ekstra!Ciekawa jestem jak zareagował"prawdziwy"biskup:))no i zdjęcie z biskupem to jest coś:)Ps.miło cie widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem w szoku! Jestem pod wrażeniem!
    No nie wiem, co jeszcze powiedzieć :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty jesteś niemożliwa!:) Jesteś w stanie uszyć wszystko, bez wyjątku, jestem o tym przekonana. Kolejny raz robię ukłon dla Twojego wielkiego talentu. Biskup wyszedł jak żywy! I ta czapka i guziczki, no wszystko dopracowane do każdego szczegółu. Ale musiał się zdziwić, jak zobaczył prezent. Pewnie w zyciu by się nie spodziewał:) Szczęściarz:) I ten krzyżyk ze spinacza, no bomba!

    Gorąco pozdrawiam!

    magnolienrinde

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    Twoje lale są SUPER !!!

    zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam,świetna praca,prace.Pozostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały biskup.Gratuluję pomysłowości!papa

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie można Cię spuścić z oka na chwilkę....narobiło mi się zaległości w oglądaniu Twoich uszytków!
    Biskup jet mega super zajefajny!Te stroje mnie powaliły....jesteś bossssska!No i milo Cię widzieć:)Pozdrawiam cieplutko i lecę dalej podziwiać♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem w ciężkim szoku , jaka perfekcja ,precyzja , efekt końcowy mistrzowski ,no piękny po prostu cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna rzecz! Aż chce sie pocałować w pierścień. Biskup widział swojego Avatara?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...