poniedziałek, czerwca 17, 2013

Poduszki...chyba...???


Ta pierwsza jest na sto procent poduszką 
i powstała  dlatego, ponieważ otrzymałam
bardzo ujmującą  wiadomość od Kasi Chęś
 ( koleżanki mojej starszej córy),
Cytuję fragment:

"Mój młodszy brat ma urodziny (...) i chciała bym mu zrobić prezent :) .
Marzy mi się żeby dostał ode mnie coś związanego z naszą wspólną pasją czyli piłką nożną ale żeby to było coś wyjątkowego tak jak on."

No i jak mogłabym odmówić po takich słowach:)

Kasia Chęś jest autorką perfekcyjnego projektu, 
według którego uszyłam tę poduchę.

Projekt Kasi:
(wklejam go za zgodą Kasi)



Realizacja: 
   



Kasi bardzo zależało na odwzorowaniu autografu :



Chyba się udało...co?


***

Następne poduszki uszyłam dla Oli  z tego bloga (klik).
Zajrzyjcie tam koniecznie, 
bo nie dosyć że Cuda (przez wielkie CE) robi na szydełku,
to jeszcze jak czytam jej dowcipne posty, 
to zawsze brzuch boli mnie od śmiechu.
Bardzo lubię Jej post o sznurowadłach (klik),
albo o słowie na Y (klik),
albo o przedświątecznym klimacie (klik),
albo o sylwestrze (klik).
Wracam tam, gdy mam wisielczy humor,
poczytam i już mi lepiej:)
Polecam na poprawę humoru:)

Poduszki dla Oli miały być trójwymiarowe.
No i do końca nie jestem pewna, 
czy wyglądają jak poduszki... 




Jedna poducha to skuter:




Przód:

Tył: 

 Skuter z Agą, dla porównani wielkości:



 A druga poducha, to autobus turystyczny:






Jak widać przemyciłam kryptoreklamę
soleckiego zakładu Solbus
produkującego autobusy ;)



I tradycyjnie : autobus z Agą dla porównania wielkości:)



Mam nadzieję, że mężczyznom Oli
 spodobały się poduchowe pojazdy...

Pozdrawiam :)




29 komentarzy:

  1. Jestem w szoku po prostu :)
    Poduszki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poduchy a ta piłkarska wymiata. Siostra miała wspaniały pomysł, wykonała profesjonalny projekt a Ty wspaniale wcieliłaś go w życie. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie siostra, tylko koleżanka mojej starszej córy miała taki świetny pomysł:)

      Usuń
  3. Podusie wszystkie sa REWELACYJNE :):):) Masz Kochana niesamowity talent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka dla fana piłki nożnej - super!
    A te pojazdy to szkoda na poduszki brać - lepiej się bawić! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bratanek zobaczy to poduszkę ...:)Doskonała dla młodego piłkarza.A Ola tworzy cuda muszę do niej napisać

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie poduszeczki są super.Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  7. I co mam napisać, żeby się nie powtarzać...Nie wiem...PO PROSTU JESTEŚ GENIALNA W SWOJEJ UNIKATOWOŚCI, masz niesamowity talent, którym czarujesz...mnie osobiście, masz złote ręce, które tworzą CUDA!:)to jest genialne....i nie mam czegoś naj naj...WSZYSTKO JEST NAJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze mnie zawstydzają ...bo wcale nie czuję się genialna, ani nic takiego...Ale nic nie poradzę na to, że uwielbiam je czytać:D:D:D:D:D

      Usuń
    2. A ja piszę z serca, bo wiem, że tak jest...marzy mi się..kiedyś mieć coś z twojej dziedziny..bo to jest cudowne i bo widać Ciebie, Twoja duszę, serce i talent a skoro lubisz czytać moje komentarze, to ja z przyjemnością będę je pisać:))))))) Pozdrawiam Ciepło:))..

      Usuń
  8. Brakuje słów, aby komentować. Poduchy kapitalne, pojazdy fantastyczne :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne poduchy. Jak tam zielona kurka? Czy unika kłopotów? :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że unika, ale na pewno nie wiem:D
      Bo już cała piątka powędrowała do swej właścicielki:):):)

      Usuń
  10. Poduszki są śliczne, mistrzostwo świata.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrażeniem... poduchy odlotowe...
    jakby moje dziecię zobaczyło skuter albo autobus... ech, może lepiej, że nie widzi...
    i wszystko tak starannie uszyte... podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne.ten motorek super:)Ni i messi.Teraz jeszcze CR,Lewandowski,Iniesta,Alonso itd;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napatrzeć się nie mogę, cudne są, ten skuter, sama bym taki chciała mieć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie odwzorowałaś szablon poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ cuda ty tworzysz,te poduszki są po prostu niesamowite-nawet nie wiedziałam że takie cuda istnieją
    pozdrowienia :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci " złota rączko" i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda to Ty robisz!!!! Poduchy fantastyczne!!! A czytałaś teksty Aty z bloga " Moje różne różności?" - świetny język! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduchy... poduchy, jak miękkie to poduchy :) Ale cuda szyjesz:)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Mężczyznom Oli;) bardzo spodobały się poduchy :) i mnie również bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Chyba nie ma rzeczy, której nie umiesz uszyć? Poducha jest fantastyczna!!!
    Poduszko nie-poduszki są ekstra! Bardziej mi pasują do maskotek, np. skuter. I tu chylę czoła, bo pracy przy nim było chyba co nie miara :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozłożyłaś mnie na łopatki!Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...