poniedziałek, czerwca 03, 2013

Skrzynka na narzędzia i narzędzia szyte razy dwa


tak naprawdę miał być najpierw skrzynką na narzędzia, 
ale że mi za wielkie "to coś" wyszło, 
to zostało gazetnikiem,
a ja robiłam wszystko jeszcze raz, 
tylko zmniejszałam poszczególne części.




Dla porównania wielkości z gazetnikiem:)



A teraz czas na narzędzia szyte:

Wiertarki:

Młotki:

Piły:

Obcęgi i kombinerki
(chyba tak to się nazywa)

 Klucze: 

 Śrubokręty:

 Miary:

 Tak prezentował się
 "narzędziowy komplet chłopięcy":



A tak prezentował się
"narzędziowy komplet dziewczęcy":



Ten zrobiłam dla Kajetana z okazji 
Jego "kwietniowych" trzecich urodzinek ,
- mojego siostrzeńca i chrześniaka mojego męża w jednym:)



A ten zrobiłam dla Marcelinki z okazji 
Jej "marcowych"trzecich urodzinek ,
- mojej siostrzenicy i chrześniaczki w jednym:)



Jak widać, do tych kompletów "doszły" rakiety
bo przecież trzeba mieć "coś" do naprawiania, co nie :)



 Pozdrawiam serdecznie i uciekam...



36 komentarzy:

  1. Świetne zestawy na prezent dla małego chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes niesamowita, genialny pomysł a wykonanie przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem narzędzi:)Byłaby możliwość wymianki??:)zakochałam się w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzynki genialne i narzędzia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto, jesteś niedościgniona w pomysłach, wyrobach i doskonałości tego co robisz! Przecież to żywcem wyjęty z wielkiej torby prawdziwy zestaw dla mechanika, jedynie bardziej kolorowy:)) Piękny, bardzo starannie wykonany, idealny do pracy!:)))..i zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gazetnik jest rewelacyjny, ale te szyte narządzie po prostu to coś wow! śrubokręt... piłka... bossskie!!!
    Mistrzyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, wymiękłam! Cudne narzędzia! Chyba nie ma rzeczy, której nie potrafiłabys uszyć:) Pięknie wyszły. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te narzędzia pomysł znakomity!!!
    świetne!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fantastyczne prezenty.I jaki pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne narzędzia! I jakie ciche i bezpieczne ;) Mój Szymek jak mu pokazałam krzyczał "Ja lubię to!!!!" gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleeee czadowe skrzyneczki! Mistrzostwo świata! Narzędzia są fantastyczne, wszystko co potrzebuje mały majsterkowicz. Kolorki boskie. Wow!
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu, ależ Ty jesteś pomysłowa:-))) Te kompleciki są po prostu bombowe:-))) Dla takich 3-latków jak znalazł:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne dziękuję inspirację
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko,nie mogę za Tobą nadążyć:))Świetne pomysły i jeszcze jakie wykonanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany !!! Jakie cudowne narzędzia i to podwójne!!! Super prezenty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niesamowita.Narzędzia super. Swietne masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo kreatywną Duszyczką do tego zdolną niesłychanie!
    Za każdym razem mnie zadziwiasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Narzędzia sa the best!! :) Po prostu rewelacja, super pomysl i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ masz niesamowite pomysły - a wykonanie mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne narzędzia :) Miałaś super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te skrzyneczki z narzędziami:)I świetne masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mateńko,szczęka mi opadła jak to zobaczyłam,nie dość,że pomysł na skrzynki jest rewelacyjny[czy w razie czego można będzie go kiedyś zmałpować?],to zawartość skrzynek to prawdziwe mistrzostwo,jesteś Wielka

    OdpowiedzUsuń
  23. Są niesamowite! :) Jesteś kopalnia pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale to fajne, w życiu bym nie wpadła na taki pomysł a jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wielkim wrazeniem Twoich prac :) Naa prawde suuper potrafisz szyc :) Kompleciki sa rewelacyjne :)
    Zapraszam Cie do mnie na wyniki mojego Candy :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cytuje:ta ciocia umie szyć ale zna się na narzędziach:)))pozdrawiam Cię Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nobla za pomysł i wykonanie... rewelacja!
    ale mojemu synkowi by się mordka cieszyła na widok narzędzi...
    ma na ich punkcie fioła...

    OdpowiedzUsuń
  28. Są rewelacyjne pomysł kapitalny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne te narzędzia!!Ty to masz pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  30. super Joanno!!! masz talent a narzedzia wygladaja naprawde realnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne zestawy, aż żal że nie jestem małym chłopczykienm:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś niesamowita!!!! GENIALNY pomysł a jakie wykonanie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...