sobota, czerwca 01, 2013

Tulipanowy komplet na Dzień Matki


Nic mi się nie pomyliło:)
Wiem, że dziś Dzień Dziecka,
a ja jeszcze o Dniu Matki ...
Ale jak zwykle jestem do tyłu,
co zresztą już jest u mnie normą...

Od razu więc przechodzę do zdjęć:




 Cały komplecik zrobiłam na prezent dla mojej mamy.
Prezent był na Dzień Matki i imieniny w jednym:)

Uszyłam tulipanki:


Ozdobiłam swój pierwszy słoik:
(tak wyglądał na początku)


( Po pomalowaniu i ozdobieniu metodą deocupage)


Oczywiście zdaję sobie sprawę,
 że profesjonalne deocupażystki
na widok tych moich dzieł złapią się za głowę,
ale mojej mamie się podobały...


Słoik może "robić" za wazonik:)


Deska:

Łopatki:

I gazetnik:


Zrobiłam go z kartonu:

Rączkę zrobiłam z rolek po papierze toaletowym...


Okleiłam gazetami...


I pomalowałam w tych samych kolorach, 
 co całą resztę przyborów. Nakleiłam serwetki.
Na koniec polakierowałam lakierem akrylowym.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających:)





23 komentarze:

  1. Ale jesteś pomysłowa!!Brawo,wszystko pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. Już widzę jak mama się wzrusza na widok upominku. Tyle pracy i serca w wykonanie. Cudowne. Po prostu cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajne ale bukiet tulipanów cudny :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na gazetnik :) Super! Widać że dużo pracy włożyłaś w prezent dla mamy:) PRzepiękny bukiet - z czego go uszyłaś? - z polaru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączki kwiatków uszyłam z bawełny. Z polaru szyję łodyżki i liście, bo fajnie się układają:)

      Usuń
  5. Fantastyczny prezent, wszystko cudne a te tulipany to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście profesjonalną decupażką nie jestem więc mogę sie zachwycać do woli i wszelkie ochy i achy wylewać w ilości nieograniczonej...
    Twoje Tulipany już od dawna mi się podobają ale pomysł z gazetnikiem...Właśnie potwierdzasz teorię, że wcale nie trzeba milionów posiadać aby komuś cudny prezent sprawić...
    Piękne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bradzo pomysłowe:) i ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne jest to Twoje decu... podziwiam tym bardziej, że ja tego nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj cieplutko:))co ja skromna osóbka mogę napisać...poraz kolejny z całą odpowiedzialnością mogę napisać, że jesteś genialna w tym co robisz, piękne tulipanki , zawsze mnie zachwycają gdy je widze...tak samogazetniki. Są przepiękne, idealne ,wspaniałe takie jak twoj talent...no a Twoje deco....majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na skrzyneczkę:-)
    Uwiebiam takie ,,cosie'' z niczego.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent! :) Przede wszystkim pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:) gazetnik myślałam,że jest drewniany, a tu taka niespodzianka:)
    Zadziwiasz pomysłowością!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra:) a szyte tulipanki po prostu WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplet i ciekawie stworzona skrzynka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam przekonana że gazetnik jest drewniany a tu zoonk , super wszystkowyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale i bardzo pomysłowo:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny komplecik przygotowalas dla mamy :) Suuper wyszlo Ci wszystko ,przy pudeleczku na prawde widac napracowalas sie. Ale i efekt koncowy Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super.A te tulipany zawsze są u Ciebie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekny prezent! podziwiam Twoją pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...