piątek, lipca 19, 2013

Aniołki śpiochy i literki


Dziś wpadam błyskawicznie
i tylko na krótką chwileczkę,
no bo już dawno mnie nie było...
A że jutro jedziemy na weselisko,
i trzeba się jakoś ogarnąć ;),
to pokazuję tylko zdjęcia 
i uciekam.

 Aniołki dla nowo narodzonych dziewczynek.


Iga:





Hania:






I aniołek dla chłopca,
który urodził się w Irlandii:





 I jeszcze odpowiedź na zagadkę z poprzedniego posta (klik)


Ten z żółtym iksem, to mój synek:)

Gratuluję tym wszystkim, 
którzy tak obstawiali:)


Pozdrawiam słonecznie
i uciekam.






24 komentarze:

  1. Jak zwykle piękne, precyzyjne i kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne szyjatka jak zawsze :):) Udanej imprezy zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe, wszystkie na 6+, jestem pod ogromnym wrażeniem dokładności, precyzyjności i serca jakie wkładasz w prace.Serdecznie Cię pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I życzę udanej imprezy weselnej.:)))) też bym poszła na wesele;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne aniołki, jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać,które dla dziewczynek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obstawiałam , ja zgadłam ,ja ;)
    Aniołki cudne , jak zawsze . Nie nadążam za Tobą , zadyszki dostałam. Odpoczywasz kiedyś ? Aaa .... Ogarniaj się szybciutko i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne- niech pilnują małych aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje miękkie literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne , cieniowane włosy u anielic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne aniołki!Udanej zabawy na weselu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki urocze, w sam raz do stróżowania maleństwom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne aniołki. Jak zawsze precyzyjnie uszyte :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/aaaaaaaaaa-wyroznienie.html

    Miłego dnia
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje aniołki♥pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...