niedziela, lipca 07, 2013

Imieniny u Janiny :)



Zauroczyły mnie poduszki foggi (klik)
i postanowiłam uszyć podobne
 dla mojej teściowej  na imieniny.

Tak wyglądał cały imieninowy zestaw:


Poduszki:

Tulipany:

Niestety nie umiem robić na szydełku,
a te cudowne serwetki zrobiła dla mnie
mama mojej koleżanki,
a Jej cudowne prace możecie podziwiać 
tutaj:  kolorowy-blog.flog.pl (klik) ,



Zresztą sama koleżanka 
 o jakże pięknym :) imieniu Asia,
odziedziczyła zdolności po swej mamie
i tworzy cudowne rzeczy,
 które możecie podziwiać na tej stronce:
 askas79.flog.pl (klik).

Chociaż obie mieszkamy w tym samym miasteczku,
to najpierw poznałyśmy się właśnie dzięki  temu,
że założyłam swoją stronkę Tutaj (klik)
a dopiero po jakimś czasie nastąpiło spotkanie w realu.
I od tej pory bardzo często spotykamy się
na kawce (Asia) i herbatce (ja),
 i zawsze wspieramy się,
 w tym co każda z nas tworzy.

Oto jakie prezenty od Niej dostałam na urodziny
i zapomniałam do tej pory się pochwalić:


A to dostały moje dzieci:






Asia tworzy też niesamowitą biżuterię,
a te kolczyki, to jedne z wielu, 
jakie zrobiła dla mojej starszej córki:


( Było tych śliczności  jeszcze więcej, 
ale akurat mam remont w domu,
także bardzo trudno znaleźć to, 
czego akurat się szuka...)

 Także zajrzyjcie tam do Asi i Jej mamy koniecznie:)

***

Jeszcze się tylko pochwalę,
że tkaninę, którą użyłam do uszycia tych poduszek,
kupiłam w fajnym sklepiku (klik na zdjęcie),
o którym dowiedziałam się dzięki
 Bodzince (klik) z Gałganków z duszą,
za co jestem Jej Bardzo wdzięczna:):):)


Tak wyglądały były moje nabytki:


"Były"- ponieważ cały beżowy mi już "się wyszył"...





26 komentarzy:

  1. Przepiękny prezent wykonałaś dla Twojej teściowej ale też..piękne prezenty dostałaś:)))I na pewno się cieszysz:).gratuluję:))))Poduszki bardzo mi się podobają, ale Twojetulipany są niesamowite i pasująna każdą okazje.Śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki prześliczne :-) Super prezenty i widze, że nabyłaś tkanine w gąski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. te poduszki są przepiękne.A takie ładne tulipany oglądam tylko u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie tak pięknie tulipany oglądam tylko tutaj:)))

      Usuń
  4. Fantastyczne podusie, tulipanki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny prezent zrobiłaś Asiu a i sliczne prezenty urodzinowe dostałaś;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki sliczny komplecik! tulipanki slodkie i te poduszki cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipanki śliczne, w takich kolorkach podobają mi się najbardziej :) A poduchy ... ach! cudne!
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent dla Teściowej jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...ale zazdrocha ;p tyle cudownych rzeczy dostałaś i takie piękne poduch uszyłaś noooo ja też takie chce :) Na prawdę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te tulipany są cudne
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent jak marzenie:) Z pewnością się ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne podusie jak i tulipany :) Suuper prezenty dostalas jak i Twoje dzieci :) A do sklepiku na pewno zajze :)Szukalam materialow dla chlopca to moze wkoncu tam znajde :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje <3 Nie trzeba było :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z tylipanami fantastyczny, taki oryginalny, i urzekła mnie zielona tkanina w groszki :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I podusie i tulipanki chwytają za serducho :) Pozazdrościć takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję kochana za reklamę;)
    Askas79

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te podusie... kwiatki zresztą też....

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne poduchy, tulipany są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jAKIE PIĘKNE ROBÓTKI! TE TULIPANY W GROCHY OBŁĘDNE , NO I PODUCHY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy, ale materiały w groszki to prawdziwe ratytasik jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw imieninowy bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...