wtorek, lipca 30, 2013

Para Młoda

I znów długo mnie nie było...
To wszystko przez ten zwariowany czas,
 który pędzi wciąż niemiłosiernie...

Dziękuję za życzenia udanej zabawy:)
Weselisko było wspaniałe.
Wybawiłam się za wszystkie czasy:)
W zasadzie to musiałam sobie przypomnieć jak się tańczy,
ale po pierwszym tańcu to już pooooszło!:)

Dziś pokażę Wam co też Młoda Para
 ode mnie dostała zamiast kwiatów.
Oczywiście będzie cała masa fotek,
ponieważ jak zwykle
 po kilkudniowej i dogłębnej selekcji
nie potrafię zrezygnować już z jakichkolwiek zdjęć...
Więc proszę o cierpliwość:)

"Wypieszczałam" tę parę cały tydzień
i naprawdę ciężko mi przyszło się z nią rozstać...
Także zostały mi "tylko" lub "aż" zdjęcia:)
( Żartuję, tak naprawdę nie mogłam się doczekać
gdy już ją wręczę Młodej Parze)


Część zdjęć robiłam w domu z lampą. 
Ale się namęczyłam!!! 
Materiał  (i biały i fioletowy)
mi tego nie ułatwiał,
bo błyszczał się że hej.


Z fryzurą Panny Młodej,
też trochę przeszłam,
bo loki się nie chciały zakręcić,
 wrrrrrr.







Kwiatuszki sama skręcałam,
aż palce bolały.



I sesja w plenerze:













Para samodzielnie stoi i ma buciki przeze mnie zdziałane:


A tutaj udokumentowane
 jak mi "ktoś latający"
przeszkadzał w sesji;)



Tu para w negliżu.
Można wręcz stwierdzić,
iż to noc poślubna...
Prawie:):):)


Te części garderoby, które mają na sobie
są niezdejmowane.
Całą resztę: sukienkę, spodnie, koszulę, frak
skarpetki i buty Pana Młodego 
można zdjąć i wyprać w razie potrzeby.

Na koniec jeszcze pokażę,
jak tę parę zapakowałam
Zrobiłam taki kartonik z brystolu.
Sama:)


Gratuluję kto dotarł do końca.
Zdaję sobie sprawę, że zamęczyłam;)

Pozdrawiam słonecznie:)





31 komentarzy:

  1. Świetna pamiątka i pięknie wykonana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta para jest nieziemska! Nie mogę się nadziwić Twoim pomysłom i szczegółom - są tak dopracowane, że aż brak słów!


    P.S. Przy okazji zapraszam na candy :-)

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie wróciłam z wesela :) i szkoda ze nie miałam czasu na uszycie takiej pary. Twoi młodzi są rewelacyjni :) te rzęsy...ten garnitur...no i te czaderskie gatki :) są bezbłędne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuuuuuuuuuuuudowna para młodych :-) Pięknie ubrana :-) Fotorelacja rewelacyjna, jakbym była na ślubie i ... przed lub po nocy poślubnej :-). Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja zdjąciowa w neglizu jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu wspaniale uszyłaś tą parę! jesteś rewelacyjna w szyciu zabawek;) podziwiam i gratuluję! pozdrawiam i udanego dnia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staniczek, podwiązki, pończochy - wspaniałe te szczególiki. Wiele trudu włożyłaś w wykonanie tych lal. Pamiątka dla młodej pary na wiele lat. Może i ich dzieci będą bawić się tymi lalami. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło dziewczyno!! Gratuluję! Para rozłożyła mnie na łopatki! A ten stanik! Cudeńko! Wielka buźka dla Ciebie! To się para ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...jesteś naprawdę pracowitym słoneczkiem, para wygląda rewelacyjnie a te pończochy u panny młodej...pełen zachwyt, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! Super pomysł i świetne wykonanie. Ta parka jest zabójcza i wygląda świetnie. A najlepiej prezentują się w negliżu. Myślałam, że umrę ze śmiechu :) te pończoszki, ten staniczek, te brzuszki.... rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...............szczęka mi opadła.............mistrzowskie wykonanie,mogę podziwiać bez końca!Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słońce z piękną parą..wspaniałe dzieło, ktorego Ci gratuluję, bo jest niesamowite i zachwycające. Dobrze, że dałaś tyle zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Te wszystkie szczegóły i staranność wykonania..! Wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomyls, kwiaty by uschły a taki prezent bedzie na lata :) fajne wdzianka mają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś szalona!!! Dosłownie padłam z wrażenia - już wczoraj, ale za nic w świecie nie chciał mi się opublikować komentarz. Super pamiątka, wspaniały pomysł, a ta noc poślubna przeszła samą siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mnie rozbawiłaś tą sesją :))) Super parka! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany.... Oglądam i oglądam i nie mogę wyjść z podziwu. I zdejmowane wszystko i stoją i obrączki... i pończoszki pierwsza klasa :) Ach i och po stokroć :) Przede mną wesele znajomych, ale chyba wykonania takiego cudu bym się nie podjęła, chociaz pomysł jest rewelacyjny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwa sesja zdjęciowa młodej pary :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała!!! Jestem pełna podziwu :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ups ... Przeleciałam jak torpeda zawiesiłam oko i słowa nie zostawiłam , a feee ;)
    Ufff ....ale wracam , żeby błąd naprawić. Świetnie bawisz się się igłą i nitką (maszyną i tkaniną) , ja zdecydowanie wolę ubrania - czytaj szyć ubrania, zwłaszcza dla dzieci :)
    Fajne te Twoje lale , bielizna z górnej półki , że o reszcie odzieży nie wspomnę :D

    Pozdrawiam wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocze!!! Cudne!!! Włożyłaś w tę pracę wiele serca:)))Podziwiam, pomyślałaś o każdym detalu:)))I sesja wspaniała!!! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne lalki :) niesamowita precyzja w wykonaniu bielizny :) na pewno para młoda była zaskoczona prezentem. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna para:-) Ja też właśnie szyję taką parę, niebawem pokażę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. profesjonalnie jak zwykle:) suknia panny młodej jak z żurnala!

    OdpowiedzUsuń
  25. Para wyszla Ci rewelacyjnie :):) Suuper ,kazdy szczegol przemyslany i tak przeslicznie wykonane :):) Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozbawiłaś mnie do łez hihihi.Gotowi do nocy poślubne wyglądają super... i te zielone gacie hihihi

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach,jacy oni eleganccy:)Sliczna para:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne , każdy detal dopracowany , pozazdrościć talentu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  29. W końcu znalazłam bratnia duszę :). Przepiękne, śliczne. Zapraszam do obejrzenia moich prac. Pozdrawiam serdecznie. handmadebyannapietrzak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...