piątek, lipca 05, 2013

Wygrałam :)


Wygrałam Candy u Agnieszki (klik).


Jest to moja druga wygrana w takiej zabawie,
a myślałam, że już nic nigdy nie wygram :)
Wczoraj doszła do mnie paczuszka,
więc spieszę się pochwalić,
co za skarby do mnie doleciały:)

Główną wygraną był oczywiście
 ten fantastyczny diabełek:


Moja Aga od razu go porwała,
mówiąc: "on jest mój i będę z nim spała"
:D:D:D
No i..spała z nim haha :)
Diabełek jest świetny
 i  w rzeczywistości bardzo duży
czego nie widać na zdjęciach.

Dostałam też takie świetne "przydasie":


Oraz prześliczne ramki na zdjęcia
i list :)


Agnieszko
 bardzo, bardzo, bardzo
  Ci dziękuję za zabawę:):):)

Dziękuję z głębi serducha 
za te wspaniałe CUDA
oraz za tych kilka słów napisanych do mnie:)

DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:):):):):):)




14 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i..cieszę się razem z Tobą.Świetne prezenty dostałaś...wcale się nie dziwie, że Agnieszka porwała Ci Twoją wygraną...Super jest!!:)))) Gratuluję i pozdrawiam Cię, Was serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulaje wygra, Aga potrafi pozytywnie zaskakiwac niespodziankami;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej , a diabełek fajny bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) Fajna zabawa :-) Miłego weekendu. Pozdrawiam Serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie,super wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten diabełek:))fajna wygrana:)Ja tez jestem szczęściarą,która wygrała candy u Agi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja też polowałam na tego diabełka :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, diabełek jest rozkoszny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie Baardzo ,ze Twojej Corci Wam :) spodobal sie Diabelek :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...