środa, lipca 03, 2013

Znowu poduszki...



 Uszyłam  poduszki,
które czekały na uszycie od...
( aż wstyd się przyznać) ...lutego.

Są takim "dopełnieniem"
 tych skrzyneczek (klik)

Tak wyglądają z jednej strony:

  
A tak z drugiej:



I poduchy - kwiatki  podobne do tej (klik)

Z jednej:


Z drugiej strony:


I różne wariacje tychże poduszek:








  I oczywiście z Agusią:




Wiem, że zdjęcia są fatalne,
(wcale nie widać, że to jest beżowy materiał  w groszki,
bo wygląda jak biały)
 ale miałam na ich zrobienia parę króciutkich minutek,
(bo natychmiast wyruszały w świat)
a że na dworze zdjęcia mi nie wychodzą, 
to już takie mi zostały...
niestety...





28 komentarzy:

  1. świetny miałaś pomysł na te poduszki :))))

    pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) witaj serdecznie:)))) czasem tak musi być, że...aby dzieło nabrało mocy arcydzieła to..materiał musi swoje odleżeć :)), tak uważam:) Twoje poduchy są świetne, obie, choć te kwiatowe skradły moje serce:))) bez względu na to, czy są białe, czy beżowe.....są od Ciebie i to najważniejsze:)Modelka zadowolona więc, czego chcieć więcej.:))) Pozdrowienia ciepłe śl

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))) witaj serdecznie:)))) czasem tak musi być, że...aby dzieło nabrało mocy arcydzieła to..materiał musi swoje odleżeć :)), tak uważam:) Twoje poduchy są świetne, obie, choć te kwiatowe skradły moje serce:))) bez względu na to, czy są białe, czy beżowe.....są od Ciebie i to najważniejsze:)Modelka zadowolona więc, czego chcieć więcej.:))) Pozdrowienia ciepłe śl

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne te poduchy! a kwiaty są po prostu szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawy;) kwiaty podobają mi się najbardziej mam ochotę sama takie uszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problemy ze zrobieniem zdjęć. Ale mam taki aparat gruchot no i ze mnie fotograf jest, że hej! ;)
    Śliczne poduchy, lubię motyw baletnicy a i te kwiatowe zachwycają! Nie wspomnę o Twoim uroczym Kwiatuszku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. są przepiękne! te baletncie boskie i kwiatuszki sliczne:)aż moja Zuzia krzykneła że chce takie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusie śliczności , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne,że Dzieciątko ZADOWOLONE i wygląda jak królewna wśród tych poduch!!! Te kwiatowe są obłędne!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejciu, przepiękne podusie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poduszkowe kwiaty są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. poduszki są rewelacyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze te podusie a 'kwiaty poduszkowe'' bomba i zdobia i słuza w wiadomym celu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda i cudeńka! Rewelacyjne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne- poduszka kwiatek doskonała, bardzo zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne. Czasem jak coś swoje odlezy to się łatwiej szyje :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super poduchy :) fajna forma , jasno zielone przypadły mi do gustu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne poduchy,chciałoby się w nie wtulić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszeczki ekstra,a aplikacja z baletnicy jest fantastyczna.Jola

    OdpowiedzUsuń
  20. Baletnice prezentują się pięknie, ale kwiatuchom też niczego nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tam , wazne ze sie ukazały:) swietne sa motyw baletnicy lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowne!Te kwiaty sa niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne i bardzo oryginalne poduchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...